« Život
objavljeno prije 15 godina
TRAŽITE POSAO?

Zadivite budućeg poslodavca životopisom u stilu Leonarda da Vincija

Nemate savršen životopis koji će svakog poslodavca natjerati da vas odmah zaposli? Rješenje nudi jedan od najvećih genija u povijesti...

(Aleksander Korab/MWN)
Više o

Leonardo da Vinci

,

posao

,

životopis

,

poslodavac

,

Marc Cenedella

,

CV

''Imam neku vrstu ekstremno laganih i jakih mostova, prilagođenih tako da se lako nose, i onih drugih, sigurnih i neuništivih od vatre i u borbi, laganih i prikladnih za podizanje i smještanje'', napisao je Leonardo da Vinci 1482. ''Kao i metode spaljivanja i uništavanja onih neprijateljskih.''

Leonardo je pokušavao dobiti posao: dugačko pismo koje u detalje objašnjava sve što bi slikar i inženjer mogao napraviti za budućeg poslodavca, upućeno je milanskom vojvodi. Ljudi koji danas traže posao trebali bi učiti od Leonarda, savjetuje Marc Cenedella, osnivač i izvršni direktor stranice za traženje posla theladders.com:

''Većina ljudi piše priču o tome što su sve radili. Ono što poslodavca zanima je 'što možete učiniti za mene?'''. TheLadders.com cilja na zaposlenike s visokim prihodima; Cenedella prikazuje Leonardovo pismo za traženje posla na svom blogu, www.stone.com.

U svojoj zamolbi za zaposlenje, 30-godišnji Leonardo objašnjava da ''ima metode za uništavanje svake kamene ili druge utvrde, čak i ako su se nalazile na stijeni'', da može izraditi puške i mužare, te da u vremenima mira može slikati i izrađivati skulpture.

''Leonardo radi pravu stvar'', objašnjava Cenedella. ''U trgovini nikad ne biste kupili proizvod čije pakiranje samo opisuje kako je tvrtka osmislila proizvod. Usredotočite se na to kako ćete pridonijeti vašem poslodavcu. Ne govorite - prodajte!''

Životopis je sredstvo reklamiranja. Leonardovo pismo je fantastičan primjer osobnog marketinga jer je pisano kako bi uvjerilo vojvodu. Budite specifični, ne općeniti. Leonardo specifično navodi posebne vještine koje može ponuditi.

Obratite pažnju na buduće potrebe poslodavca. Životopis nije standardan popis koji govori o vama, već marketinški sastav koji govori kako možete pridonijeti budućem poslodavcu. Leonardo vojvodi prodaje ono što za njega može učiniti.

Piše: Elisabeth Braw/Metro World News
08.02.2010. 18:05:29
Novi komentar
nužno
nužno