« Hrvatska
objavljeno prije 14 godina i 10 mjeseci
DVA VIŠE

Za promidžbu turizma izdvojit će se 30 milijuna eura

Da bi dobar početak rezultirao uspješnom turističkom sezonom, premijerka Kosor je rekla kako je važno da svi radnici u turizmu daju svoj maksimum

(Danijel Tuškan/Cropix)
Više o

Jadranka Kosor

,

hrvatski turizam

,

turistička promidžba

,

Niko Bulić

Hrvatska će u turističku promidžbu 2010. godine uložiti 30 milijuna eura, što je za dva milijuna eura više nego lani, a promidžba i druge mjere daju dobre početne rezultate, zaključak je Povjerenstva Vlade RH za koordinaciju i praćenje pripremnih aktivnosti za turističku godinu 2010., koje je danas, pod predsjedanjem premijerke Jadranke Kosor, održano u hotelu "Plitvice" na Plitvičkim Jezerima.

Da bi dobri početni rezultati rezultirali uspješnom turističkom sezonom, premijerka Kosor je rekla kako je važno da svi, radnici u turizmu, ravnatelji nacionalnih parkova, ministri, župani i lokalni čelnici, daju svoj maksimum. Pozvala je i poslodavce i sindikate da povedu računa o tome kako najave opće blokade nisu turistima osobita preporuka za dolazak u Hrvatsku.

Ministar turizma Damir Bajs predstavio je niz novih mjera koje su usuglašene sa Svjetskom turističkom organizacijom (UNWTO). Tako će primjerice od 1. travnja do 31. listopada 2010. biti na snazi prvi put vizni režim za jednostavniji dolazak gostiju iz Kazahstana, Kine, Indije, Jordana, Katara, Kuvajta, Omana i Ujedinjenih Arapskih Emirata te kao i lani za turiste iz Rusije i Ukrajine.

Istaknuo je i novčane poticaje u zračnom prijevozu, pojačane aktivnosti na afirmaciji eno i gastro ponude, kulture i touringa te za pozicioniranje Hrvatske kao lifestyle destinacije. U internetsku promidžbu izdvojen je dvostruko veći iznos nego lani. Kampanja na inozemna tržišta, osim u zemlje poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Francuske i Nizozemske, proširena je na Ukrajinu, Makedoniju, Bugarsku, Rumunjsku, Srbiju i BiH.

Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predstavio je kampanju i spotove za globalno televizijsko tržište, CNN, BBC World, Eurosport i Euronews.

Korištenje ženske stražnjice nije korektno

Premijerka Kosor je na kraju te prezentacije imala primjedbu da nije korektno, s osnove zaštite ženskih prava, da se u spotu "Recept za dobar odmor" koristi ženska stražnjica (u bikiniju) jer djeluje, kako je kazala, seksistički. Zamolivši da autori razmisle o izmjeni tog dijela spota, naglasila je da ona to ne naređuje.

Novinarima je kasnije Bulić kazao da će HTZ i autori uzeti u obzir razmišljanje premijerke te svakako "afirmirati razne ljepote Hrvatske".

Potpredsjednik Vlade Darko Milinović podsjetio je da je od danas na snazi zabrana pušenja. Najavio je da će tijekom vikenda 130 inspektora obaviti nadzor poštivanja zakona u ugostiteljskim objektima koji nisu dobili licencu kao pušački lokal. Dodatni nadzor obavit će se i u objektima koji imaju licencu i bit će kažnjeni ako unatoč formalnoj dozvoli nemaju deset izmjena zraka na sat.

Budući da je u kalendaru ministarstva početak nove školske godine predviđen 6. rujna novinari su upitali premijerku znači li to da nije uvažena njezina prošlogodišnja inicijativa da se početak školske godine radi potreba turizma pomakne. Premijerka Kosor odgovorila je kako osobno misli da bi pomicanje početka nastave bilo dobro i zbog turističke sezone i zbog učenika u ugostiteljskim strukama, koji su zainteresirani za nešto dulju praksu, ali da još ni za što nije kasno jer je tek počela 2010. (hina/metro-portal)

10.04.2010. 16:08:41
Novi komentar
nužno
nužno