« Hi-tech
objavljeno prije 1 godinu i 10 mjeseci
NOVOSTI

YouTube ima novi TrueView neugodni oblik oglašavanja

Budući je ovaj format oglasa i mnogo jeftiniji od starih, uskoro bi mogli biti preplavljeni novim formatom oglasa na YouTube kanalu

TrueView for Reach
TrueView for Reach (Screenshot)
Više o

YouTube

,

oglašavanje

,

TrueView

YouTube je aktivirao TrueView for Reach novi format oglašavanja, odnosno videozapis u trajanje od 6 do 30 sekundi. Nakon testiranja na ograničenom krugu korisnika, većina ga smatra neugodnim, dok se oglašivačima itekako sviđa.

Sa strane korisnika YouTube kanala, problem je u tome što TrueView for Reach format ne prikazuje oglase samo na početku ili kraju videozapisa, već se oni mogu pokazati u bilo kojem trenutku. Ako je videozapis duži, prikazuje se od 2-4 puta.

Zašto se TrueView for Reach sviđa oglašivačima? Na primjer, Samsung Electronics America, jedan je od beta partnera za TrueView for Reach, koji je koristio prošle godine novi format za kampanju Galaxy pametnih telefona, izjavljuje da su s ovom oglasnom jedinicom dostigli 50 posto više korisnika na polovici CPM-a.

Drugi razlog je što oglašivač plaća samo pod uvjetom ako 1000 krajnjih korisnik pogleda oglas od 6 - 30 sekundi ili klikne na link. Budući većina korisnika preskoči video prije šeste sekunde, oglašivači imaju često besplatan marketing! 

U praksi, TrueView for Reach ima više smisla za oglase u rasponu od 10 ili 15 sekundi. Google preporučuje najmanje 12 sekundi za TrueView for Reach oglase. Budući je ovaj format oglasa i mnogo jeftiniji od starih, uskoro bi mogli biti preplavljeni novim formatom oglasa na YouTube kanalu. Dobra vijest je da nakon 5 sekundi možemo preskočiti oglase.

Piše: Sanja Ledinek
08.04.2018. 09:45:00
Novi komentar
nužno
nužno