« Hi-tech
objavljeno prije 9 godina i 2 mjeseca
PREPORUČAMO

Virtualna stvarnost – priča o čaroliji

Tehnologija virtualne stvarnosti (Virtual Reality – VR) za uranjanje u drugi svijet sada je za potrošačko tržište relativno zrela. Kuca nam na vrata.

Virtualna stvarnost je prava čarolija
Virtualna stvarnost je prava čarolija (Shutterstock)
Više o

VR

,

virtualna stvarnost

Virtualna stvarnost (VR) je doživjela tri buma: 1960-ih kada su postavljena načela tehnologije ( projekt ima dosta sličnosti Oculus Rift i Google Cardboard), 1990/1991. s pokušajem komercijalizacije Virtuality 1000CS uređaja, ali bez uspjeha zbog glomaznosti, visoke cijene i jedne funkcije.

Ali je ipak pokrenuo val razvoja od strane Sony, Nintenda i Sega, proizvođača igara. Treći val kreće 2014. godine nakon što Facebook kupuje Oculus, a nakon toga se u priču upliću Samsung, HTC, Sony, Razer, Canon, Google i Microsoft u nastojanju da tehnologija postane dostupna i privlačna potrošačkom tržištu.

Također je svoje djelatnosti prema VR tehnologiji usmjerilo na stotine start-up tvrtki pokrivajući interaktivnost, video sadržaj, opremu, igre itd.

VR uređaji su podijeljeni prema obliku u tri vrste: naočale (koje bi trebale ujedno biti mainstream zbog oblika i cijene, kacige (za PC) i jedan uređaj koji je još uvijek glomazan. Do sada, najbolje korisničko iskustvo za potrošače u hardveru su pokazali HTC Vive, Oculus Rift, Samsung Gear VR i Sony PlayStation VR.

Više pročitajte na portalu Preporučamo.com

30.10.2015. 10:14:00
Novi komentar
nužno
nužno