Život
POZITIVNA NUSPOJAVA

Poremećaj hiperaktivnosti i deficita pažnje potiče genijalnost

Profesor i psihijatar Michael Fitzgerald vjeruje da ljudi s ADHD poremećajem imaju mogućnost da se detaljno fokusiraju na stvari koje ih zanimaju. No, samo blagi oblik tog poremećaja nudi… više »

REDIZAJN

Facebook (ponovno) promijenio izgled

Facebook je povodom šestog rođendana po tko zna koji put promijenio izgled početne stranice s kojom milijuni korisnika svakodnevno započinju surfanje virtualnim društvenim… više »

NEBESKI SPEKTAKL

Kiša meteora zasula Irsku

Pretpostavlja se da su vatrene lopte zapravo kiša meteora koja je putovala brzinom od 160.000 km/h. David Moore iz Udruge astronoma Irske objašnjava kako je to ˝velik događaj˝.… više »

NOVE SNIMKE

Pluton promijenio boju

Najnovije slike koje je svemirski teleskop Hubble poslao na Zemlju pokazuju nekad najudaljeniji planet u neočekivanim bojama te izmijenjenom položaju ledenih površina, objavila je… više »

ČEŠNJAK, LOSOS...

Najzdravije namirnice najzdravijih kuhinja na svijetu

Zeleni čaj Ovaj napitak tipičan je za japansku kuhinju. Dobrobiti zelenog čaja poznate su od davnina, a znanstvenici stalno pronalaze nove primjene ovog čaja protiv mnogih bolesti. Prije… više »

JOŠ UVIJEK STE VATRA

Ako vas zanemaruje, učinite ga ljubomornim

Muškarci često zaboravljaju koliko su im žene lijepe i seksi. Dosta je toga! Pokažite im da ste još uvijek vrijedne grijeha. Kupovina nove haljine i rublja Zaboravite na haljine… više »

DŽABA STE SE ZNOJILI

Vježbate, ali niste u formi? Krivi su geni

Trošite sate i sate u teretani, ali nikako da budete u formi? Okrivite vlastite roditelje za to. Ako je vjerovati istraživačima, jedna od pet osoba naslijedi „gene loše… više »

BLAGO IZ SVEMIRA

Dijamant više nije najtvrđa tvar na svijetu

Prema izvješću objavljenom u časopisu Earth and Planetary Science Letters, dijamant više nije najtvrđa tvar na svijetu. Profesor Tristan Ferroir sa Sveučilišta u Lyonu… više »

POVRATAK OTPISANIH

Pacijenti u komi mogu komunicirati?!

Najnoviji eksperiment kojeg su proveli britanski liječnici dokazao je da pacijenti koji se nalaze u komi ipak mogu komunicirati, odnosno odgovarati sa „da" ili „ne" na jednostavna… više »

UPUTE

Pretvorite svoju sliku u Avatara!

Oduvijek ste željeli saznati kako biste izgledali da ste se rodili na Pandori, svijetu Na'vi iz megapopularnog filma Jamesa Camerona? U samo 10 koraka na Photoshopu možete vlastitu sliku… više »