Život
Maleno a praktično

Nabavite svog kukca za prisluškivanje

Tim istraživača predvođenih profesorom Hirotakaom Satom stvorio je kukca kiborga kojeg se može kontrolirati bezičnom metodom pomoću laptopa. Implantanatima se kontroliraju pokreti… više »

GOVORI, SLUŠAM

Poboljšajte odnose 'jednominutnom vježbom'

Kada ste u sukobu s osobom koja vam je bliska 'jednominutna vježba' može vam pomoći da dobro izrazite osjećaje, ali i da naučite bolje slušati. Sve što je potrebno su dvije… više »

KUPUJ ODGOVORNO!

Trgovine postaju frontovi u borbi protiv 'traffickinga'

Ukidanje potrebe za ilegalnom i eksploatiranom radnom snagom koja će proizvoditi jeftin proizvod za potrošače i golem profit za poslovne ljude temelj je borbe protiv krijumčarenja… više »

sretna obitelj

Uvedite harmoniju u obiteljski život

"Sve sretne obitelji nalik su jedna drugoj, svaka nesretna obitelj nesretna je na svoj način", napisao je Tolstoj u uvodu svog velikog djela Ana Karenjina. Roditelji i djeca, naime, stoje… više »

veličina svemira

Otkrivena 32 nova planeta

Europski znanstvenici objavili su u ponedjeljak da su pronašli 32 nova planeta izvan Sunčeva sustava, te dodali da vjeruju kako ta otkrića znače da više od 40% zvijezda poput… više »

preforsirali se

Tri osobe umrle tijekom maratona u Detroitu

Tri osobe umrle su tijekom maratonske utrke u Detroitu, objavili su američki organizatori u ponedjeljak. Tri smrti, koje međusobno nisu povezane, dogodile su se u razmaku od 16 minuta, nakon… više »

zeleni spas

Za bolje zdravlje jedite alge

Chlorella je jednostanična zelena mikroalga koja raste u vodama Azije i Australije, a sadrži mnogo vitamina i minerala. Zbog velikog broja enzima olakšava probavu i pomaže probavnom… više »

to je fitness

Gledanje u ženske grudi produljuje život

Njemački znanstvenici posljednjih pet godina nisu imali pametnija posla pa su odlučili istražiti kakav utjecaj na muški spol ima gledanje u ženske grudi. I tako, stručnjaci su… više »

hrvatski roditelji

30 posto roditelja udara svoje bebe!

Na Veleučilištu u Kninu održan je stručni skup pod nazivom "Važnost ranog razvoja djece i poticajnog roditeljstva", u sklopu kojega je predstavljen UNICEF-ov projekt "Prve tri su… više »

jupi

Nema više padanja s bicikla

Sjećate li se dana kad ste prvi put sjeli na bicikl i pokušavali napraviti koji krug? I roditelja koji su u strahu da ne padnete trčkarali oko vas? Uskoro do takvih situacija neće… više »

ZNANSTVENO POTVRĐENO

Šef koji vas maltretira zaista je 'idijot'

Imate šefa koji vas maltretira? Možda će vas utješiti rezultati novog istraživanja koje je potvrdilo da vođe koji se osjećaju i jesu nesposobni, u iskaljivanju na podređene… više »

nove spoznaje

Kako se širi rak dojke

Britanski znanstvenici koji su promatrali kako se šire stanice tumora u miševima, izjavili su da su pronašli genetski signal koji kontrolira kako se stanice raka kreću.… više »

oprez!

Čuvajte se "scareware" prijevare

Internetski kriminalci zarađuju milijune zahvaljujući naivnosti i neznanju korisnika koji skidaju raznorazne antivirusne programe. Po procjenama tvrtke Symantec, u proteklih godinu dana preko… više »

klinička smrt

Što se stvarno događa kad umiremo?

Iako većina ljudi misli da je smrt stvar jednog trenutka, to ipak nije tako. Istraživanje medicinskog centra Weill Cornell pokazalo je da smrt traje mnogo duže od trenutka. Umiranje, naime,… više »