« Hi-tech
objavljeno prije 2 godine i 11 mjeseci
STVARNO?

Viber otkriva tko najviše koristi filtere

Viberov uvid u korištenje AR filtera otkriva da žene češće koriste filtere od muškaraca te da se trend crvene kose prelio i u AR svijet

Viber ima tone dobrih filtera
Viber ima tone dobrih filtera (Arhiva)
Više o

Viber

,

filteri

,

Rakuten

Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i sigurnoj razmjeni poruka te glasovnoj komunikaciji, objavio je rezultate analize korištenja Viber Lenses (filtera) otkako je ta značajka pokrenuta u partnerstvu sa Snapchatom u lipnju ove godine te lansirana u pojedinim regijama diljem svijeta. Trenutačno je više od 7,3 milijuna korisnika koristilo filtere za slike, videozapise ili GIF-ove, a u aplikaciji je napravljeno više od 50 milijuna snimaka.

Prema podacima, tijekom 2021. hodine, žene su koristile filtere puno više o muškaraca - čak 46% mjesečno aktivnih korisnika Vibera (MAU) i 56% korisnika Lenses su žene. Neznatno je veća i vjerojatnost da će žene više koristiti filtere - 59% žena koje koriste filtere će snimiti zapis o tome putem fotografije ili videa, a 30% njih će tu snimku i poslati. S druge strane, 55% muškaraca koji koriste filtere će se snimiti putem fotografije i videa, a samo 27% njih će ih i poslati.

Koji su filteri bili najviše korišteni? Prema podacima, filter "Cartoon Face" s kojim dobijete velike oči i dug jezik - bio je najpopularniji. Modni časopisi su ove godine promovirali crvenu boju kose kao najtrendi boju za 2021., a taj se trend prelio i na AR filtere, budući da je "Red Head" - filter s kojim korisnik ima dugu, crvenu kosu - bio drugi najpopularniji filter na Viberu. Na trećem mjestu je filter "Halloween Elements", s kojim korisnici mogu staviti strašnu masku na lice. „Tiger Lenses" filter kreiran je zajedno s Svjetskim fondom za divlje životinje (WWF) te je bio iznimno popularan.

Podaci su pokazali da korisnici u dobnoj skupini od 30 - 40 godina najviše uživaju u korištenju AR filtera te čine najveći segment korisnika Viber Lenses (čak 23%), a slijede ih korisnici u dobnoj skupini 40 - 60 (18%). Korisnici mlađi od 17 godina predstavljali su 13% korisnika Lenses. Početkom školske godine u Hrvatskoj je lansiran filter koji je postao jedan od omiljenijih - korisnici su skoro 600.000 puta komunicirali s gatarom kako bi vidjeli što će biti njihov budući posao.

Povodom blagdana Viber je lansirao i posebne blagdanske filtere kako bi vam uljepšao nadolazeci period. Pokrenite ih otvaranjem kamere u bilo kojem chatu i dodirom na ikonu duha te se zabavite s filterima koji u sebi imaju saonice, jelene i ledene kraljice.

"Tijekom veoma zahtjevne godine, u kojoj su ljudi nastavili svoditi osobni kontakt na minimum zbog pandemije, Viber je pokušao digitalnu komunikaciju učiniti što zabavnijom," izjavila je Anna Znamenskaya, Chief Marketing and Growth Officer u Rakuten Viberu. "Korisnici su u stalnoj potrazi za zabavnim načinima ostajanja u kontaktu, bilo da se radi o slanju pozdrava prijateljima dok koriste filter s kojim izgledaju poput tigra ili vizualno iskazujući svoju podršku brendovima koje vole."

22.12.2021. 12:01:00
Novi komentar
nužno
nužno