Viber i mobilno bankarstvo
Mobilno bankarstvo i korištenje aplikacija za slanje poruka kako bi se dosegla mlađa publika
Općeprihvaćena popularnost aplikacija za slanje poruka među mlađom populacijom signalizira da im je lako komunicirati s bankama putem tih aplikacija, što smanjuje moguće frustracije koje dolaze s usvajanjem nove komunikacijske platforme. Korištenje aplikacije s kojom se korisnici već ugodno osjećaju, može poboljšati korisničko zadovoljstvo i ojačati odnose s ovom ključnom demografskom skupinom.
Kako banke mogu iskoristiti sve prednosti koje aplikacije za slanje poruka pružaju?
1. Korištenje chatbota za pomoć korisnicima. Chatboti omogućuju automatiziranu podršku 24 sata dnevno za uobičajene upite i probleme, poput stanja računa, povijesti transakcija i plaćanja računa. Ovo korisniku i banci štedi vrijeme te osigurava da mlade osobe dobiju instantnu pomoć kakvu i očekuju u digitalnom dobu. Chatboti su također iznimno popularni diljem svijeta: interni podaci Vibera pokazuju da je prošle godine razmijenjeno 12 milijardi poruka putem botova u aplikaciji.
2. Slanje posebnih ponuda i akcija na temelju korisničkih preferencija, korištenje mogućnosti personalizacije aplikacija za slanje poruka. Primjerice, banke mogu nuditi kreditne kartice za putovanja korisnicima koji često rezerviraju letove ili podijeliti detalje o studentskim kreditnim programima s onima koji su izrazili interes za visoko obrazovanje. Korisni savjet: tvrtke na Viberu integriraju svoje CRM i CDP sustave s poslovnim porukama kako bi lakše pristupile povijesti razgovora s korisnikom, dobile potrebne informacije i segmentirale publiku za ciljane kampanje.
3. Pružanje 1-na-1 razgovora između banaka i potrošača, personalizirane podrške i pomoći. Ovo je posebno važno jer 62% potrošača smatra da tvrtke mogu bolje personalizirati njihovo iskustvo.
4. Stavljanje nativnih oglasa usluga unutar aplikacije radi promocije i podizanja svijesti o brendu. većina korisnika oglase doživljava kao prekid u onome što su radili na svom uređaju, stoga je cilj prilikom postavljanja reklame na aplikaciju ili web stranicu osigurati da je ona nenametljiva kako bi se postigla ravnoteža. Odaberite aplikaciju za slanje poruka s koja ima nativne oglašivačke pozicije kako biste osigurali da se oglasi prirodno integriraju u korisničko sučelje.
5. Omogućavanje korisnicima da odaberu usluge izravno putem aplikacija za slanje poruka, čineći ih praktičnim i dostupnim. Dok 70% potrošača traži veću "praktičnost" od korisničke podrške, omogućavanje jednostavnog pristupa svim potrebnim informacijama (i to na jednom mjestu) svakako će zadovoljiti tu potrebu.
6. Dijeljenje ažuriranih informacija o dostavi kreditnih kartica, transakcijama, stanju računa i drugim važnim obavijestima. Mladi korisnici bili bi veoma zahvalni za ovo: prema statistikama, 75% potrošača želi da im tvrtke šalju podsjetnike za sastanke i uplate, a 78% korisnika želi ažuriranja o dostavi različitih narudžbi.
7. Pružanje financijskog obrazovanja kako bi se potrošačima omogućile informirane odluke, promicanje financijske pismenosti i odgovornog upravljanja novcem. Možete kreirati različite vrste korisnog sadržaja koji će se svidjeti mlađim osobama. To može uključivati infografike o financijskom planiranju, edukativne videozapise o upravljanju kreditom ili zanimljive priče o uspješnim mladim poduzetnicima. Dijeljenjem takvog sadržaja putem aplikacija za slanje poruka, možete pružiti vrijednost ovoj demografskoj skupini i pozicionirati se kao pouzdani izvor financijskog vodstva i savjeta.
8. Omogućavanje korisnicima da izravno putem aplikacija za slanje poruka obavljaju plaćanje računa i usluga. Viber primjerice omogućuje različitim brendovima da integriraju plaćanja u za jednostavno i besprijekorno korisničko iskustvo.
S obzirom na to da aplikacije za slanje poruka nastavljaju rasti u popularnosti među mladima, tvrtke ih moraju prihvatiti kao primarni način kontakta. Uključivanje ovih aplikacija u komunikacijsku strategiju banke nužno je kako bi se uspostavio trajni odnos s mlađom generacijom.
Novi komentar