« Hrvatska
objavljeno prije 15 godina
ANALIZA SITUACIJE

Uprave HŽ-a moraju izraditi planove poboljšanja sigurnosti

Posljednja zbivanja su, kako kaže HŽ Holding, "loše utjecala na dojam sigurnosti" na hrvatskim prugama

(Vlado Bašić/Cropix)
Više o

vlakovi

,

Hrvatske željeznice

,

Božidar Kalmeta

,

HŽ Holding

,

sigurnost vlakova

Uprave i direktori svih povezanih društava u matici i ovisnim društvima Hrvatskih željeznica moraju u roku od tjedan dana Upravi HŽ Holdinga dostaviti planove posebnih mjera dodatne kontrole sigurnosti prometa, a u istom roku moraju dostaviti i prijedloge mjera za podizanje radne i tehnološke discipline te pojačani nadzor održavanja mobilnih i stabilnih kapaciteta.

To je zaključeno na jučerašnjem sastanku članova Uprave HŽ Holdinga, na kojem su bili i resorni ministar Božidar Kalmeta i njegovi suradnici, priopćeno je iz HŽ-a.

Na sastanku je analizirana trenutna situacija u HŽ-Holdingu s osobitim naglaskom na posljednja zbivanja koja su, kaže se u priopćenju, loše utjecala na dojam korisnika o sigurnosti željezničkog prometa na hrvatskim prugama.

Na sastanku je također naloženo upravitelju infrastrukture i povjerenstvima za očevid i istragu izvanrednih događaja da moraju žurno okončati sve istrage težih izvanrednih događaja.

Pored toga, društva u HŽ Holdingu zadužena su nastaviti s planom pojačane modernizacije mobilnih kapaciteta te do 20. siječnja izraditi program nabave novih mobilnih kapaciteta u sljedećih pet godina, kaže se u priopćenju.

U zadnjih pola godine na hrvatskim prugama dogodilo se nekoliko nesreća i incidenata. Najveća nesreća dogodila se 24. srpnja prošle godine kad je nagibni vlak na relaciji Zagreb - Split izletio s kolosijeka kod mjesta Rudine u blizini Splita. U toj nesreći poginulo je šestero ljudi, a 55 je ozlijeđeno.

Uslijedilo je izlijetanje teretnog vlaka u kolodvoru Sušak - Pećine kod Rijeke 21. studenog te incident 21. prosinca kad je putnički vlak iz Siska pri ulasku u zagrebački Glavni kolodvor udario u grudobran pri čemu je više osoba teže ozlijeđeno.

Incidenti su uslijedili i početkom 2010. godine - iskakanje vagona teretnog vlaka između Unešića i Perkovića 10. siječnja te dan poslije eksplozija transformatora na lokomotivi putničkog vlaka u kolodvoru Sisak - Caprag. (hina/metro-portal)

14.01.2010. 13:13:44
Novi komentar
nužno
nužno