« Fun
objavljeno prije 14 godina i 10 mjeseci
Ludi natpsi na proizvodima

Oprez: Nemojte niti slučajno pojesti svoju majicu!

Osim što pruža korisne informacije o rukovanju proizvodom, etiketa može biti odličan izvor zabave zbog vrlo maštovitih upozorenja koja se na noj nalaze.

(FDK Zagreb)
Više o

natpisi na etiketama

,

obilježavanje proizvoda

Iako su sastavni dio svakog proizvoda, etiketama i raznim natpisima na svemu što kupujemo zapravo ne pridajemo previše pozornosti. A trebali bi. Naime, proizvođači se često puta trude dosadna upozorenja začiniti ludim izrekama, dok se neke naizgled smiješne izjave moraju obuhvatiti i po zakonu.

Zakonodavne institucije nekih zemalja posebno su zabrinute za mentalno zdravlje svojih potrošača, pa se tako na dječjem Batman kostimu nalazi natpis "Ne omogućava korisniku da leti!".

U navedenu kategoriju se ubraja i upozorenje na majici kupljenoj u Americi koje za svaki slučaj kaže: "Do not eat!"

Sušilo za kosu poznatog proizvođača elektroničkih pomagala dolazi uz etiketu koja upozorava "Ne upotrebljavati u snu!", a na poleđini anti-bebi pilula stoji "Ne upotrebljavati ako ste trudni ili namjeravate zatrudnjeti!"

"Stvari koje vidite, zapravo su iza vas!" - obavezan je natpis na svakom retrovizoru proizvedenom u SAD-u. Pored toga, američki retrovizori trajno su označeni i porukom "Predmeti koje vidite su bliže nego što vam se čini!"

Naizgled luda upozorenja mogu se vrlo brzo pretvoriti u korisne mjere zaštite proizvođača od neopreznih potrošača. Naime, poznat je slučaj Amerikanke koja je tužila McDonalds nakon što se zalila vručom kavom za van. Pošto šalica nije imala posebno upozorenje da se u njoj nalazi vruči napitak koji zahtijeva oprez, Amerikanka je na sudu dobila pravo na odštetu u visini 640.000 dolara.

McDonalds je od tada počeo pažljivo obilježavati sve svoje proizvode, a njegovim primjerom krenule su i brojne druge kompanije.

28.08.2009. 10:08:13
Novi komentar
nužno
nužno