U Ženevi premijera Focusa CC
Novi Ford je doživio najveće promjene izgleda sprijeda, a u prodaji je od veljače
Ford će na salonu automobila u Ženevi predstaviti redizajnirani Focus Coupe-Cabriolet. Ono što se najprije uočava je njegov novi izgled, pa podsjeća na Mondeo, S-MAX i Galaxy.
Najviše promjena je na prednjem dijelu jer ima novu masku s kromiranom lajsnom, drukčije odbojnike s većim otvorima za zrak, novi poklopac motora i svjetla kao kod Mondea. Na stražnjem dijelu nije bilo nikakvih promjena.
U unutrašnjosti su nova tabla s instrumentima, modernija centralna konzola te mekši i kvalitetniji materijali. Focus CC će, kao što je uobičajeno kod ovih modela, biti u prodaji na proljeće 2008. U tom će segmentu konkurirati Opel Astri, Renault Meganeu CC i VW Eosu.
Imat će bogatu serijsku opremu i prtljažnik kapaciteta 534 litre, kada je krov podignut. Krov je napravljen iz dva dijela i uz pomoć električnog mehanizma se automatski spušta ili podiže za 29 sekundi.
Dizajn PininfarineFocus CC krasi elegantni i dimanični dizajn, što ne treba čuditi jer je kreiran u tvornici Bairo, talijanskog studija Pininfarina.
U pogledu sigurnosti, Focus CC ima maksimalno osam zračnih jastuka, ali i RPD (Rollover Protection Device) sustav. U slučaju nesreće i prevrtanja vozila, nakon signala posebnih senzora, podižu se zaštitni profili smješteni iznad zadnjih naslona. Focus CC je dug oko 4,5 metara, dok mu je međuosovinski razmak 2640 mm.
U ponudi će biti s dva četverocilidrična benzinca i jednim četverocilidričnim dizelašem. Manji Duratec benzinac ima obujam od 1,6 litara i razvija 100 KS. Puno je jači 2,0-litarski motor sa 145 KS. Oni što vole dizelaše, moći će odabrati 2,0 TDCi sa 136 KS i okretnim momentom od 320 Nm (overboost 340 Nm).
Kada nabrajamo nove tehničke detalje Focusa CC, valja spomenuti PowerShift mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i duplom spojkom. On će se prodavati u kombinaciji sa 2,0 litarskim TDCi dizelašem. Tu je i Fordov Power Button za pokretanje motora bez ključa, kao i sustav za kontrolu pritiska u gumama.
Kako tvrde iz Forda, 2,0-litarski TDCi dizelaš, uparen sa spomenutim 6-stupanjskim Powershift menjačem, troši oko 10 posto manje goriva u odnosu na isti motor s klasičnom 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Novi komentar