« Fun
objavljeno prije 15 godina i 3 mjeseca
THE FUN THEORY

Svijet se može promijeniti na bolje

POGLEDAJTE VIDEO - Kada Volkswagen pokrene reklamnu kampanju ona je uspješna, zabavna i navodi ljude na pozitivne promjene

(YouTube)
Više o

Volkswagen

,

The Fun Theory

,

DDB Stockholm

Internetska stranica Thefuntheory posvećena je ideji da nešto toliko jednostavno kao što je zabava ujedno može biti i najlakši način mijenjanja ljudskog ponašanja i svijeta na bolje. Nebitno je rade li ljudi to zbog sebe, drugih, okoliša ili nečeg sasvim drugog, jedina bitna stvar je da se radi o promjeni na bolje.

The Fun Theory je projekt koji je pokrenuo Volkswagen u suradnji s marketinškom tvrtkom DDB Stockholm, a sastoji se od serije zanimljivih i korisnih društvenih eksperimenata zabilježenih kamerom.

Naravno, VW je ciljao sebi napraviti reklamu, a uradak je već postao jedna od najgledanijih stvari na YouTube-u i prokomentiran je kao ponajbolja marketinška kampanja viđenja u poslijednje vrijeme. Pogledajte zašto.

1. "Osjećajte se bolje koristeći obične umjesto pokretnih stepenica ili lifta" je savjet koji mnogi čuju, ali rijetki poslušaju iako znaju da bi im koristilo. Može li se ljude ipak 'navući' da izaberu staromodni način penjanja ako ga se učini zabavnim? Pogledajte rezultate pokusa.

 2. Baciti smeće u kantu umjesto na pod ne bi trebao biti preveliki izazov, ali mnogim ljudima to i dalje ne polazi za rukom. Može li se veći broj ljudi navesti da pogode kantu za smeće ako se proces učini zabavnim? Može, pogledajte kako.

3. Većina ljudi vraća plastičnu i aluminijsku ambalažu. Sa staklom je priča međutim drugačija. Iako se za neke može dobiti naknada nitko najčešće nema volje tegliti staklenke i srodne predmete koji se tijekom tog procesa nekako uvijek razbiju i stvore probleme. Može li se i na to utjecati zabavom? Može, pogotovo ako uz mirnu savjest nagrada bude i srdačan osmijeh.

14.11.2009. 19:41:38
Novi komentar
nužno
nužno