« Život
objavljeno prije 10 godina i 11 mjeseci
SAVJETI

Što se NE radi na poslu

Ima par stvari koje iritiraju ljude koji rade s vama, pa ako niste od onih koji rade od kuće, poslušajte ove savjete

Kako ne biti onaj iritantni kolega
Kako ne biti onaj iritantni kolega (Arhiva)
Više o

posao

,

odnosi

,

kolege s posla

Kako se ponašate na poslu? Možda mislite da ste omiljen lik, a zapravo ste meta svih mogućih tračeva zbog svojih mušica koje vašim kolegama jednostavno ne sjedaju kako treba.

Pošto s tim ljudima svakodnevno provodite priličnu količinu vremena, bilo bi dobro da uspostavite kvalitetne odnose, a za to ćete trebati izbjegavati sljedeće stvari.

Ljudi ne vole kolege koji glasno govore. Svatko od nas pokušava se koncentirati na svoj posao, a kako ima stvarno malo tvrtki koje osiguravaju privatnost svakom zaposleniku, najvjerojatnije ćete imati barem jednog, ako ne i više kolega u neposrednoj blizini. Stoga, nemojte se derati na telefon kao da ga prvi put držite u ruci.

Posao nije baš mjesto na kojem biste trebali pronaći najboljeg prijatelja, profesionalan odnos najbolja je varijanta za posao jer neće uključivati previše osjećaja koji mogu dovesti do neugodnih situacija.

Umiljavanje šefu sigurno će vas staviti na crnu listu kod kolega, jer će za svaku tajnu koja procuri do šefa (a nije trebala) optužiti prvo vas. Kao i u odnosu s kolegama, profesionalan odnos ono je što se traži.

Jedna od najgorih navika koje ljudi imaju je zabijanje nosa u tuđi monitor. To je nepristojno, zadirete u osobni prostor osobe kojoj virite preko ramena i pokazujete nepoštovanje. Ako vas pozovu da vam nešto pokažu, sve je OK, ali njuškanje nikad nije dočekano s oduševljenjem.

Za kraj, novac je tema koja u zadnje vrijeme nije popularna tema razgovora, a pogotovo plaće. Doba socijalizma je prošlo, svatko ima ono za što se dogovorio, tako da za iste poslove može biti velikih razlika, što će sigurno unijeti nezadovoljstvo u ured. 

21.01.2014. 11:37:32
Novi komentar
nužno
nužno