« Život
objavljeno prije 14 godina
KONAČNA GRANICA

Što je sve NASA otkrila u posljednjih godinu dana?

NASA-ini znanstvenici inspirirali su neke od najzanimljivijih priča i članaka u posljednjih godinu dana. Pogledajte o kojim je dostignućima riječ

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Wikipedia)

svemir

NASA

otkrića

planeti

1. Sunce kakvo još niste vidjeli - svijet bi se uskoro mogao suočiti s masovnim kvarovima na energetskim i telekomunikacijskim mrežama kao rezultat velike sunčeve oluje koja se događa jednom u 100 godina, upozorava NASA.

2. Znanstvenici vjeruju da na Titanu postoji život - NASA-ina sonda otkrila je da na Saturnovom mjesecu Titanu vjerojatno postoji život u obliku mikroskopskih organizama

3. Voda na Mjesecu mogla bi stvoriti uvjete za život ljudi - novo poglavlje istraživanja svemira otvoreno je nakon što je NASA-in radar otkrio oko 40 kratera s 600 milijuna tona leda na mesecu.

4. Otkrivena crna rupa milijardu puta veća od Sunca - astronomi su uspjeli snimiti supermasivnu crnu rupu na samom rubu poznatog nam svemira