« Hi-tech
objavljeno prije 6 mjeseci i 19 dana
ISTRAŽIVANJE

Što je najvažnije korisnicima messaging aplikacija?

70% sudionika Viberove ankete u 8 zemalja CEE regije: Privatnost i sigurnost najbitnija su nam stvar kod messaging aplikacija

Što misle korisnici Vibera?
Što misle korisnici Vibera? (Viber)
Više o

istraživanje

,

Viber

,

messaging

Viber je jedna od vodećih svjetskih messaging aplikacija. Kako bi istražio koji su prioriteti korisnika u Hrvatskoj, putem svojeg službenog lokalnog Communityja Viber Hrvatska (koji broji preko 850.000 pratitelja) pokrenuo je nekoliko anketa na temu korisnicima najbitnijih funkcionalnosti prilikom korištenja chata i poziva. Odgovorilo je preko 13.000 korisnika, a pokazala su se dva očita trenda - 1) Hrvati (kao i većina CEE regije) su vrlo izbirljivi kad se radi o privatnosti (iako su nešto tolerantniji od zemalja poput Slovenije, Mađarske i Grčke) i 2) slanje tekstualnih poruka i dalje je omiljeni način komunikacije s uskim krugom prijatelja. Isti je slučaj s porukama i kod Srba, gdje je tu opciju odabralo 73% sudionika, a slijede ih Grci sa 67%.

Messaging aplikacije danas su vjerojatno najdinamičnija i najbrže rastuća industrija. Zaštićeni chatovi i sigurni pozivi ključan su dio Viberovog poslovnog modela, naglasio je Djamel Agaoua, Viberov CEO, nakon nedavnog WhatsAppovog sigurnosnog skandala. Taj podatak odgovara i rezultatima iz Hrvatske - 57% sudionika ankete sigurnost podataka smatra ključnim razlogom zašto koriste Viber kao aplikaciju. S Viberom ne moraju brinuti o sigurnosti svojih poruka jer su svi chatovi automatski zaštićeni obostranom enkripcijom, a svi razgovori ostaju isključivo između dvoje sugovornika. Viberova je misija zaštititi privatnost do te razine da korisnici ne moraju ni pomisliti usude li se nešto podijeliti s drugima putem Vibera - ništa od poslanog sadržaja ne ostaje pohranjeno na Viberovim serverima nakon što je isporučeno.

 

Nakon sigurnosti i privatnosti, Hrvati cijene Viberove napredne opcije upravljanja porukama, koje mogu naknadno uređivati nakon što su ih već poslali, brisati za sebe i za sugovornike, prevoditi s drugih jezika i na njih odgovarati na razne načine. Sve te opcije stigle su s najnovijom inačicom Viber 10, a nastavljaju se unaprjeđivati i usavršavati. Osim upravljanja porukama, Hrvatima se sviđaju razne cool opcije same aplikacije, koje im omogućavaju zabavnije i dinamičnije chatove, koje mogu prilagoditi svojem stilu, a bez reklama koje bi ih ometale. Neprekidno uvođenje uvijek novih poboljšanja korisničkog iskustva i funkcija aplikacije još je jedan od prioriteta Vibera. Reakcije na najnoviju inačicu dizajna/sučelja aplikacije dokazale su - Viber je brži i jednostavniji nego ikad.

Što se tiče opcija koje Viber nudi, Hrvati su ostali vjerni tradicionalnom formatu komunikacije pomoću aplikacija. Ne čudi, stoga, što je gotovo 68% sudionika ankete odgovorilo da su ljubitelji klasičnih tekstualnih poruka, ispred videa i glasovnih poziva. Takav rezultat odgovara i svjetskim trendovima posljednjih godina, koji pokazuju da se ljudi masovno oslanjaju na pisanu umjesto na glasovnu komunikaciju.

Za 16% sudionika ankete iz Hrvatske, stickeri su najbolja stvar za chatove, možda jer dobro prenose emocije koje simboliziraju - riječi nekada ne mogu opisati pravi osjećaj, dok stickeri - animirani, statični ili zvučni - to olakšavaju. Taj je postotak nešto malo manji nego na mađarskom, češkom, srpskom i slovenskom tržištu, gdje stickere preferira više od 20% anketiranih. Istovremeno, na svjetskoj razini, gotovo 60% svih korisnika Vibera najviše koristi upravo stickere, dok su im najdraži u lokaliziranoj verziji jer lakše uhvate duh jezika, kulture i lokalni sleng.

"Duboko cijenimo svaku priliku koja nam omogućuje još se više približiti našim korisnicima. U CEE regiji imamo lokalne communityje na 9 tržišta, a zajedno nose gotovo 4 milijuna korisnika. Upravo od njih redovito dobivamo reakcije na naše proizvode i općenito na samo korisničko iskustvo. Činjenica da je privatnost najbitnija stavka u korištenju Vibera kod većine naših korisnika motivira nas i obvezuje da velik dio svojih resursa osiguramo za zaštitu osobnih podataka. Zahvaljujući našem trudu oko redovitog održavanja tog dijela aplikacije, korisnici znaju da je njihovo mišljenje itekako bitno", izjavila je Zarena Kancheva, direktorica PR-a i marketinga Rakuten Vibera za CEE regiju.

Pobrinite se da redovito primate najnovije vijesti u vezi Vibera, sudjelujte u zabavnim i zanimljivim anketama i uživajte koristeći najnovije opcije, a sve uz 360° zaštitu podataka i privatnosti - sve zajedno pratite na službenom Communityju Viber Hrvatska ovdje.

27.05.2019. 15:31:00
Novi komentar
nužno
nužno