« Auto-moto
objavljeno prije 16 godina i 3 mjeseca

Stiže Nissan Qashqai sa sedam sjedala

Nissan će u studenome u Hrvatskoj ponuditi Qashqai+2, novu verziju s trećim redom sjedala

Kompaktni crossover Qashqai+2 duži je i viši od prethodnika
Kompaktni crossover Qashqai+2 duži je i viši od prethodnika
Više o

Nissan

,

Qashqai+2

,

Qashqai

Nissan je ovih dana najavio dolazak Qashqaija+2 na europsko tržište. Riječ je o novoj verziji popularnog kompaktnog crossovera Qashqai sa sedam, umjesto pet sjedala. Ovaj obiteljski crossover je dobio preklopivi treći red sjedala, pretinac ispod podnice prtljažnog prostora, jedinstvene stilske karakteristike i dodatnu serijsku opremu.

Qashqai+2 je dizajniran i osmišljen u Europi (Paddington), a proizvodit će se u Nissanovoj tvornici u Sunderlandu. Međuosovinski razmak je povećan za 135 mm i sada iznosi 2765 mm. Ukupna dužina je 4526 mm, što je za 211 mm više u odnosu na verziju s pet sjedala. Ukupna visina je povećana za 38 mm i sada iznosi 1643 mm.

Prednja i stražnja vrata su preoblikovana, a bočni prozori povećani. Daljnje razlike između verzije s pet i  sjedala uključuju nova stražnja podizna vrata, drukčiji stražnji odbojnik, kao i novu prednju masku.

Tri razine opremeNovi je obiteljski automobil dostupan s tri razine opreme - Visia, Acenta i Tekna. Opremljen je sa šest zračnih jastuka (sprijeda, bočno i zavjese), zatezačima pojasa sprijeda, te aktivnim naslonima za glavu. 

Treći red sjedala riješen je na praktičan način. Dizajniran je za djecu ili kao povremena sjedala za niže odrasle osobe, a kut naslona se podešava u sedam položaja. Kada su sjedala u trećem redu sklopljena, u prtljažniku ima 500 l prostora (90 l više u odnosu na Qashqai).

U mehaničkom smislu, Qashqai+2 slijedi trag prethodnika. Dostupne su dvije inačice podvozja, pa kupci mogu birati između pogona na prednje kotače ili naprednog sustava pogona na sve kotače All Modea.  

Novi je Qashqai dostupan u dvije benzinske te dvije dizelske inačice.
Osnovni benzinac ima obujam od 1598 ccm i 115 KS. Drugi benzinski motor također je aluminijska 16-ventilska jedinica, ali obujma 1997 ccm. Razvija 140 KS te 200 Nm okretnog momenta. Osnovni dizelski model rabi najjaču inačicu Renaultovog motora 1.5 dCi. Razvija 106 KS i ima filtar dizelskih čestica (DPF) kao dio standardne opreme. Motor 2.0 dCi sa 150 KS ima DPF filtar i opremljen je Bosch piezoelektrično nadziranim sustavom ubrizgavanja. Prodaja Qashqaija+2 u Hrvatskoj počinje u studenome ove godine.

Piše: Piše: D. Kindy
10.04.2008. 04:32:10
Novi komentar
nužno
nužno