« Biznis
objavljeno prije 13 godina i 11 mjeseci
GURU

Steve Jobs digao dionice Applea

Iako su ga mnogi već pokopali, Steve Jobs osobno je predstavio iPad 2 i izazvao komešanje na burzi

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Apple)
Više o

Apple

,

dionice

,

Steve Jobs

,

iPad 2

Neočekivano pojavljivanje legendarnog direktora korporacije Apple Stevea Jobsa na jučerašnjem predstavljanju novog iPada 2 u San Franciscu bilo prvo u javnosti od siječnja kad je  ponovno otišao na bolovanje. Jobsu je presađena jetra u pokušaju izliječenja raka pankreasa, međutim, jučer je izgledao u dobroj formi.

Steve Jobs svojevrsni je Thomas Edison našeg vremena koji se pojavljuje u javnosti samo onda kad s javnošću želi podijeliti neku posebnu stvar iz svoje radionice čarolija.

Nakon odlaska na bolovanje i tmurnih glasina koje su uslijedile, ovakav istup u javnosti svog Stevea Jobsa svakako će cijeniti vlasnici dionica kompanije Apple čija se vrijednost u tren oka jučer popela za tri dolara po dionici.

Inače, Apple je prodao nevjerojatnih 15 milijuna iPada u samo devet mjeseci čime je potukao sve dosadašnje rekorde drugih popularnih Apppleovih proizvoda kao što su iPod i iPhone. Novi iPad 2 - kako to obično biva s novim proizvodima u svijetu visoke tehnologije - lakši je, brži i tanji, a u američkim i kanadskim prodavaonicama pojavit će se drugi petak.

Piše: VOAnews
05.03.2011. 09:03:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    xena
    05.03.2011. 12:45
    apple mi se sve više gadi. kao na traci izbacuju nove modele, a stari tako postaju beskorisni. što će sad biti sa milijunima ipada1? nitko ih ne želi. cijena u preprodaji se već prepolovila. apple neprestano (i nepotrebno) stvara novu potražnju a to nije dugoročno održivo. ni ekološki ni ekonomski.
  2. avatar
    SportMagazin
    05.03.2011. 13:13
    ipadovi i sločne naprave su baš za debile a sve se prezentira kao nekakvo čudo neviđeno a sve iz toga ja već 10 godina koristim samo što su meniji kopiruše i onda apple plati cnnu da baci vijest (jer svi znamo da konvecionalno oglašavanje ne funkcionira) i onda mediji kakve su kopiruše pogotovo u hrvatkoj tu reklamu šire u neznanju
Novi komentar
nužno
nužno