Srbi nasjeli na Bajsovu propagandu
Kampanja koju su u srbijanskoj javnosti preformulirali u 'Tako lepa, tako skupa' na Jadran je dovela 25 posto više Srba
Sigurno je barem jedna promotivna kampanja Ministarstva turizma na Jadran ovoga ljeta dovela više turista. Kampanja je to za srbijansko tržište kojem se hrvatski turizam predstavio sa sloganom 'Tako lepa, a tako blizu'.
Ministar turizma Damir Bajs izjavio je da je ove godine u Hrvatsku stiglo čak 25 posto više gostiju iz Srbije, piše Večernji list.
Slogan kojeg su u srbijanskoj javnosti šaljivo preformulirali u 'Tako lepa, tako skupa', ipak je izgleda pozitivno djelovao na naše susjede.
Osim pozitivnih podataka o ovogodišnjim dolascima gostiju iz Srbije, ministar je najavio da će se od 21. do 23. listopada u Bolu na Braču održati Dani hrvatskog turizma, gdje će se dodijeliti nagrade i priznanja u akciji ocjenjivanja kvalitete hrvatskih turističkih odredišta, tvrtki i pojedinaca.
- Ova manifestacija omogućava da se svi ljudi iz turističke branše nađu na jednome mjestu nakon okončane sezone, te razmijene svoja iskustva u pripremi za narednu - ocijenio je ministar Bajs.
Raspravljat će se i o elementima Strategije hrvatskog turizma, koju još uvijek nemamo a prijeko nam je potrebna. Iako svi stručnjaci za turizam već godinama napominju kako je to jedna od najbolnijih točaka hrvatskog turizma, ministar Bajs prognozira kako bi ona mogla u konačnici ugledati svjetlo dana tek kroz dvije godine.
Novi komentar