« Život
objavljeno prije 15 godina i 4 mjeseca
Kontroverzna kampanja

Sramotili radnike kako bi promovirali obrazovanje

Radnici fizičkih poslova u Češkoj dobili su majice s natpisom "Trebao sam više učiti"

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (MWN)
Više o

I shuld learn harder

,

Štelhofer

,

kontroverzne kampanje

,

promocija obrazovanja

,

položaj Roma

Fizički radnici u središtu Praga izazvali su brojne diskusije zbog odluke da sudjeluju u nesvakidašnjoj kampanji za promociju obrazovanja.

Za vrlo malu kompenzaciju morali su odjenuti majice s natpisom "Trebao sam više učiti" kako bi se mladim Česima skrenula pozornost na važnost školstva te pozvalo javnost da podrži daljnji razvoj obrazovnog sustava u zemlji.

Kampanju je za internetsko poduzeće skoly.cz osmislila lokalna PR agencija, a direktor tvrtke Štelhofer koji zapošljava radnike tvrdi: "Moji zaposlenici nisu imali problema s majicama. Dobili su pivo i cigarete. Zapravo, oni nisu baš posebno pametni pa ih nije ni smetao natpis."

Prema riječima Miloslava Kratine iz agencije Underline, cilj kampanje nije sramoćenje radnika fizičkih poslova ili njihove profesije: "Samo smo iskoristili klasične predrasude i klišeje u društvu. Mislim da nema nikoga u Češkoj tko u djetinjstvu nije čuo upozorenje: Uči, ili ćeš završiti s lopatom."

Diskusije oko kampanje eskalirale su kada su mediji objavili informaciju da su radnici zapravo Romi iz Slovačke. Udruge koje se bore za bolji položaj Roma u društvu smatraju da je kampanja rasistička i da podržava sliku javnosti o Romima kao manje vrijednim ljudima.

"Ovo je sramotno. Ljudi su buljili u nas i slikali nas dok radimo", izjavio je jedan radnik za romski internet portal.

Piše: Jan Štěpánek/Metro Prag
09.10.2009. 12:35:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    09.10.2009. 13:57
    Te P(oljubi) R(ektum) agencije si stvarno počinju svašta dozvoljavati...
Novi komentar
nužno
nužno