Sportski novinari brane se od komercijalizma
U sklopu proslave 60. obljetnice Hrvatskog zbora sportskih novinara (HZSN) u Zagrebu je održan okrugli stol pod nazivom "Sportsko novinarstvo u regiji"
Sportsko novinarstvo je, istaknuto je, kao i novinarstvo u cjelini, izloženo svim vrstama pritisaka, a u posljednje su vrijeme najizraženiji oni komercijalne prirode.
I u sportskom je novinarstvu sve manje informacije i edukacije, a sve više zabavljačkih elemenata, a za takvo novinarstvo vlasnici medija, okrenuti isključivo profitu, ne trebaju obrazovane i iskusne novinare, već "ljude s ceste".
Pitanje tko je sportski novinar, a tko ne najizraženije je kada je riječ o internetskom novinarstvu, koje svojom brzinom nadmašuje sve ostale medije, no upitna je kvaliteta i vjerodostojnost informacija prezentiranih u sve brojnijim on-line medijima.
Internetsko novinarstvo, neovisno o njegovoj kvaliteti, naročito pogađa tiskane medije, budući da su čitatelji novina 70 posto objavljenih vijesti u prvim novinskim izdanjima već prije negdje čuli ili pročitali.
Uvjeti za rad novinara na sportskim borilištima i dalje su jedna od glavnih tema, baš kao i pritisci čelnih ljudi klubova i saveza na novinske izvjestitelje. Strukovne udruge najčešće nemaju dovoljno snage i odlučnosti zaštititi integritet prava svojih članova.
Najbolja situacija je, kad je o tim problemima riječ, u Turskoj, dok je pred kolegama iz Crne Gore još dug put do statusa kakvog bi sportski novinari trebali imati, rečeno je na Okruglom stolu kojeg je sjajno organizirao HZSN u hotelu Westin.
Izvor: Hina
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar