« Hi-tech
objavljeno prije 11 godina i 9 mjeseci
TEHNOLOGIJA

Sonyjeva vizija interaktivnih reklama

Ako gledatelji žele prekinuti reklamu i vratiti se filmu, trebaju se ustati i viknuti ime brenda, što će skratiti reklamu na par sekundi

Dovoljan je jedan klik i naručili ste proizvod s reklame
Dovoljan je jedan klik i naručili ste proizvod s reklame (Shutterstock)
Više o

Sony

,

oglašavanje

,

reklame na TV

Čini se da televizijsko oglašavanje i dalje nije spremno predati bitku internetu - Sony je prijavio patente koji bi mogli u potpunosti promijeniti ne samo način prikazivanja reklama na televiziji već i našu interakciju s njima.

Među Sonyjevim patentima nalazi se nekoliko načina na koji će reklame biti usmjerene više prema gledateljima i na njihovu interakciju. Najbolji je primjer jedan od patenata koji kaže da kad reklama prekine film, na ekranu će se pojaviti slika brenda ili neki njegov proizvod. Ako gledatelji žele prekinuti reklamu sve što trebaju napraviti je ustati i izgovoriti ime brenda sa reklame. Tada će reklama prestati za par sekundi, no upitno je hoće li ljudi biti spremni ovo raditi da bi nastavili gledati film.

Sony će dati i mogućnost biranja vrsta reklama. Gledatelji će moći izabrati kakvu vrstu reklama žele, tipa romantična ili akcijska, što bi trebalo povećati učinkovitost oglasa jer će biti prezentirani ciljanoj publici.

Treći patent će omogućiti gledatelju da sa jednim klikom na daljinskom upravljaču naruči proizvod koji ga zanima direktno iz reklame. Za to će trebati Sonyev kontroler koji se koristi za igranje igara putem pokreta na PlayStationu 3, ili poseban daljinski upravljač. Ovo znači da ako vidite neki proizvod, kao npr. neki komad odjeće, sve što trebate napraviti je uperiti daljinski u njega i kliknuti. Sve vaše informacije će biti sigurno pohranjene u sustavu što će ubrzati proces kupnje.

Važno je napomenuti da su ovi patenti za sada samo prijavljeni i da mogu proći godine prije nego što ih Sony realizira u njihovom sadašnjem, ili čak i izmjenjenom obliku, ako će ih uopće i realizirati. Naravno, za ovakvo oglašavanje trebat će i posebni televizori koji će podržavati senzore za prepoznavanje pokreta i govora, imati internetsku vezu i ugrađene kamere koje će prenositi pokrete gledatelja.

Iako je internet sve veći problem oglašivačima na televiziji, pitanje je koliko će tretiranje gledatelja kao čimpanze u bihevioralnom pokusu uspjeti u vraćanju svog tog novca koji im lagano bježi. 

26.08.2012. 23:00:00
Novi komentar
nužno
nužno