Sjajan početak kampanje za PS5
Svoju reklamnu kampanju za PS5 u Velikoj Britaniji Sony je započeo spektakularnom reklamnom kampanjom u podzemnoj željeznici Londona.
Klasične znakove javne tvrtke "Transport for London" (TfL) na stanici Ofxord Circus zamijenili su znakovima sa PS-konzole.
Na tri od četiri ulaza u ovu postaju podzemne postavili su, umjesto uobičajenih znaka s crvenom kružnicom i natpisaom "underground", redom trokut, četverokut i križ sa šest krakova u odgovarajućim bojama.
Oxford Circus je inače treća najprometnija postaja londonske podzemne, sjecište nekoliko linija u centru grada, a koliku je gungulu izazvala marketinška kampanja pokazuje i to što je ne jedan medij u Velikoj Britaniji pričekao službenu potvrdu Sonyja da je doista riječ o tome.
Odgovarajućim znakovima ukrašeni su i prostori postavljeni unutar podzemne.
Ovo nije prvi put da je TfL pristao na ovakav marketinpki trik. 2015. stanicu Canada Water prilagodili su kampanji za Buxton Water ususret londonskog maratona, a 2017. Amazon je platio kako bi se nakratko Westminster preimenovao u "Webminster".
Novi komentar