Satelitskom navigacijom do željene hrane
Tesco će svojim kupcima omogućiti lakše pronalaženje željenog špeceraja putem satelitske navigacije
Kad se žalimo kako su nam shopping centri i dućani sve veći, trebamo razmisliti kako to izgleda u nekim većim zemljama. Tesco, jedan od najvećih svjetskih maloprodajnih lanaca napravio je Android aplikaciju za mobilne telefone koja će omogućiti unos shopping liste kod kuće, a čim uđete u trgovinu aplikacija će vas navoditi do željenih proizvoda.
Još se ne zna koliko će koštati download aplikacije, što će zavisiti od testiranja u probnoj trgovini u Romfordu, no predviđa se izlazak na Android market tijekom jeseni.
Detalji aplikacije su, naravno, tajni, tako da se ne zna hoće li kupce navoditi ugodnim glasom poput satelitske navigacije u automobilima. Najava aplikacije došla je samo dan nakon priznanja novog šefa Marks&Spencera da se u njihovim trgovinama jednostavno nitko ne može snaći.
Takav javno izrečen stav je neuobičajen za trgovačke lance, no Marc Bolland iz M&S izjavio je to najavljujući ulaganje od gotovo milijardu funti u opremanje trgovina kako bi artikli bili dostupniji kupcima.
Naime, u Marks&Spenceru su napravili najjednostavniji test - dali su grupi od deset kupaca zadatak da u roku od sat vremena uzmu deset određenih artikala, i niti jedan od njih nije uspio. Ako vas sve ovo podsjeća na hodanje po našim shopping centrima, nadajte se da će Tesco ipak ući na naše tržište.
Novi komentar