« Hi-tech
objavljeno prije 10 mjeseci i 10 dana
OPA :)

Rolls-Royce društvena mreža za elitu

Vrijeme testiranja je završeno i sada je postala dostupna gotovo svima u Velikoj Britaniji, Europi, Bliskom Istoku ili SAD-u

Whispers
Whispers (Rolls-Royce)
Više o

Rolls-Royce

,

društvene mreže

,

Whispers

Rolls-Royce poznat po svojim skupocjenim automobilima još je prije nekoliko godina počeo testirati vlastitu društvenu mrežu zvanu Whispers.

Vrijeme testiranja je završeno i sada je postala dostupna gotovo svima u Velikoj Britaniji, Europi, Bliskom Istoku ili SAD-u. Ali, za registraciju je potrebno da posjedujete automobil Rolls-Royce ne stariji od 2003. godine. Sitnica, zar ne?

Proizvođač automobila ne krije da svoju društvenu mrežu fokusira na zvijezde, političare, glazbenike, biznismene i umjetnike. Naglašavaju da je Whispers "najekskluzivniji klub članova na svijetu" .

Putem Whispers mreže članovi će dobivati među prvima dobivati najnovije informacije vezane uz Rolls-Royce brend, pristup privatnim događanjima u rasponu od glazbenih izvedbi do luksuznih putovanja širom svijeta. Osim toga imati će mogućnost izravno kontaktirati s predsjednikom uprave tvrtke, kao i članovima upravnog odbora, kako bi se razmijenile ideje, izrazile želje i raspravljalo o poslovnim prijedlozima.

Međutim, Rolls-Royce nije jedini u akciji: Prada je nedavno  lansirala za odabrane ekskluzivne događaje koja uključuje umjetnost, glazbu, hranu i panel diskusije. Ralph Lauren, Gucci i ostali luksuzni brendovi također su krenuli u tom iskustvenom smjeru.

Piše: Sanja Ledinek
11.03.2020. 09:29:00
Novi komentar
nužno
nužno