« Biznis
objavljeno prije 16 godina i 4 mjeseca

Rezultati Metro Panela: Metro je kao Volkswagen

U prvoj anketi članovi su ocijenili kvalitetu naših novina

Više o

metro panel

Dragi čitatelji, završila je i prva anketa Metro Panel-a, koja je trajala od 20. do 24. 02.  U anketi, na temu „informiranje i Metro Express“, sudjelovalo je oko 500 članova.

Metro je ovime dobio objektivniji prikaz vrijednosti, koji će nam biti zvijezda vodilja za daljnji rad. Vašim glasom dali ste nam do znanja da prepoznajete rad naše redakcije, koja se istinski trudi da vam svakodnevno dan započne najvažnijim vijestima iz Hrvatske i Svijeta.

Također, prepoznali ste vizualni i sadržajni identitet Metroa, jer je 56% Metro Panel članova  odgovorilo kako im se Metro čini vrlo internacionalnom novinom.
Najvažniji razlog zbog kojeg čitate Metro je njegova dostupnost (74 % odgovora), što nam govori da odjel distribucije dobro obavlja svoj posao.

Razmatrajući Metro Express prema rubrikama, vi ste, svojim glasom, naveli kako želite više vijesti (41,1%) i intervjua (18,2%). U jednoj stvari smo svi suglasni, a to je da je trač rubrikama mjesto negdje drugdje, a ne u Metrou (55,1%).
Odjel marketinga je također dobio povratnu informaciju svoga rada. 71% čitatelja odgovorilo je kako je broj oglasa u Metro sasvim u redu. Iako se nama čini da ih uvijek može biti i više!

Najzanimljivije pitanje bila je usporedba Metroa s markama automobila. Borba se vodila između Renaulta, Mini-a i Volkswagena. Na kraju ankete, sa 20,4% glasova pobijedio Volkswagen.

U današnje vrijeme, Internet medij preuzima najviše zasluga za pružanje svih vrsta informacija korisnicima i čitateljima. Znači li to da je kultura čitanja novina ugrožena? Mišljenja smo kako nije znatno, međutim u ovo užurbano vrijeme, nekako zaostaje korak iza ovog velikog i moćnog medija. Zato smo odlučili naše novine postaviti i na Internet u obliku news portala. Na taj način želimo vam omogućiti da Metro čitate on line, ukoliko ga propustite uzeti na standardnim lokacijama. 82,2 % naših ispitanika je odgovorilo kako se informiraju najčešće preko interneta, dok je 71% čitatelja i dalje vjerno novinama. (METRO)

03.03.2008. 23:30:21
Novi komentar
nužno
nužno