‘Reklama HT-a dokaz je prljave kampanje’
HT je reklamnim spotom u kojem glavni akter tjera psa na prodajnog agenta konkurentskog telekomunikacijskog operatera, započeo negativnu i prljavu kampanju, što pokazuje da HT poslovne rezultate Optima Telekoma i H1 Telekoma prepoznaje kao ozbiljnu prijetnju poslovanju, stoji u zajedničkom priopćenju Optime i H1 Telekoma, prenosi Index.hr.
- HT prljavom kampanjom pokazuje kako se boji daljnje liberalizacije tržišta te da se nikako ne uspijeva naviknuti na liberalizaciju tržišta i otvorenu utakmicu - izjavio je Goran Jovičić, predsjednik Uprave Optima Telekoma.
Goran Jovičić je nadodao kako udio najjačih alternativnih telekomunikacijskih operatera, Optima Telekom i H1 Telekom, kontinuirano raste što potvrđuju poslovni rezultati koji pokazuju stalan rast broja korisnika i prihoda.
- Hrvatska agencija za telekomunikacije još je u lipnju 2007. godine ocijenila da je HT povrijedio prava potrošača i pravedne utakmice na telekomunikacijskom tržištu, a na uvredljiv način to čini i ovaj put - zajedničke su riječi Gorana Jovičića i Kristijana Čurkovića, glavnog direktora H1 Telekoma.
PrigovorPravni prigovor telekomunikacijskih kuća Optime i H1 Telekoma upućen je Hrvatskoj agenciji za telekomunikacije, Vijeću Hrvatske Radiotelevizije i ostalim nadležnim tijelima.Pravni prigovor tih dviju telekomunikacijskih kuća upućen je Hrvatskoj agenciji za telekomunikacije, Vijeću Hrvatske Radiotelevizije i ostalim nadležnim tijelima, a u pripremi je pismo upozorenja Vladi Republike Hrvatske na nekorektan odnos HT-a prema konkurenciji i kršenju prava potrošača. (METRO)
Novi komentar