Rave'n'Roll i James Holden u Sirupu
Mladi mađarski DJ Gabeen u petak, a James Holden i Petar Dundov u subotu će zapaliti Sirup
Petak, 19.10.2010.
Rave'n'Roll w/Gabeen (HUN)
U petak 19. listopada ekipa iz Rave'n'Rolla dovodi Gabeena, mladu mađarsku techno zvijezdu u usponu, koji već u svojem portfoliju ima izdanja za etikete Blind Spot, Naked Lunch, Plastiq i mnoge druge...
Gabeen se s techno glazbom upoznao prateći rad i entuzijazam svog starijeg brata, koji i danas nastupa pod pseudonimom Xilinox aka The Bee (u tandemu s Gabeenom kao Bacsardi Brothers formation). Ubrzo pored brata pokazuje veliku glazbenu kreativnost, tako da već 2005. izdaje prvi singl za mađarsku etiketu Survival Records, a potom i Audio Exit Records. Najveća podrška došla mu je od strane Dave Clarkea koji je 2010. pustio jednu njegovu skladbu na svojoj White Noise radio emisiji i od tad ga redovito uvrštava u playliste techno noviteta.
Rad u studiju i brojna izdanja omogućila su mu da nastupi sa gotovo svim svojim uzorima kao što su Kuniaki Takenaga, Patrik DSP, Oliver Kucera, Sceptical C, Marco Bailey i Takaaki Itoh, a osim Mađarske nastupao je u Češkoj i Njemačkoj.
Hrvatsku premijeru doživjet će na Rave'n'Rollu u Sirupu pored Zokya, Tea Haroude i Tea Zveri uz upad od 30kn
Subota, 20.10.2010.
James Holden (UK) & Petar Dundov
Kad je 2006. The Guardian otišao toliko daleko da debitantski album James Holdena "The Idiots Are Winning" proglasi najznačajnijom pojavom na elektroničkoj sceni od albuma "Music Has the Right to Children" skupine Boards of Canada's, i oni koji dotad nisu obratili pažnju na melankolični progresivni zvuk iz Holdenovog Border Communityja, počeli su pratiti rad ovog samozatajnog Britanca.
Sedam godina prije albuma "The Idiots Are Winning" Holden, sa svega 19 godina, izbacuje svoj prvi singl, trensoidni hit "Horizons" na etiketi Silver Planet, kojeg je, kako kaže, napravio na kućnom računalu, koristeći samo freeware software, u pauzama dok je učio za završni ispit iz matematike na sveučilištu Oxford. Takav je pristup, a i uspjeh, bila pljuska audiofilskom establišmentu, ali i ulaznica za glazbeno tržište za tisuće tzv. kućnih producenata diljem svijeta.
No, untaoč početnom uspjehu i stalnom radu, James do 2003. ostaje relativno anoniman. Te 2003. lansira vlastitu etiketu Border Community i svoj prvi planetarni hit "A Break in the Clouds", kojeg odmah prepoznaju i neke vrlo utjecajne face s prestižnog njemačkog tržišta, ponajviše Koelna i Berlina. Takav osobni uspjeh, popraćen iznimno dobro prihvaćenim sljedećim singlovima Nathan Fakea i The MFA na Border Communityju, zagarantirala su Holdenu i ekipi status "must have" među DJ-evima u svim krajevima svijeta. Do izlaska njegovog albuma prvijenca, može se reći kako Border Community doslovno nije imao neuspješno izdanje, a prve tri godine još su obilježili Petter, Extrawelt, Fairmont, Dextro i drugi...
Svoje mega-uspješno izdavaštvo, James Holden vrhunski promovira i kroz vlastite DJ setove, u kojima mahom plasira skladbe koje će tek zasjati na Border Community paleti, a sve to u kombinaciji sa svim što danas DJ-ima nudi moderna tehnologija, što njegove setove pretvara u polu-live izvedbe i "on the fly" remiksiranje. Takav slobodoumni DJ-ing možete čuti na Border Community label partyjima u londonskom klubu Corsica Studios, a prepoznala ga je i kultna etiketa Studio !K7 ponudivši mu 2010. uređivanje prestižne DJ Kicks kompilacije, koju je popratio i ekskluzivnim singlom "Triangle Folds"...
Border Community je u 2012. obilježio novi album Nathan Fakea "Steam Days", a Holden se u posljednje vrijeme, osim remiksevima za brojne izvođače, bavio i makeoverom vlastitog studija, što znači da uskoro možemo očekivati neko novo remek djelo iz njegove radionice. Da je ozbiljno shvatio kreativni rad u studiju koji je pred njim govori i činjenica da je privremeno reducirao nastupe po klubovima i festivalima, osim ekskluziva, među koje spada i ovaj u Sirupu za rođendan Petra Dundova...
Novi komentar