« Biznis
objavljeno prije 16 godina i 4 mjeseca

Raste informiranost o fondovima

Više o

GfK Mood Barometar

Udio hrvatskih građana koji dionice smatraju najboljim načinom investiranja odnosno štednje povećan je sa 14 posto u ožujku 2007. na 17 posto u prosincu prošle godine. Istodobno su štednja u banci, ali i kupnja nekretnina manje popularni nego 2006., dok postupno raste informiranost građana o investicijskim fondovima.

Pokazalo je to istraživanje zagrebačkog GfK Mood Barometra koje prati preferirane oblike štednje kod građana, provedeno na uzorku od 1000 ispitanika.

Posljednji val istraživanja proveden u prosincu 2007. na građanima višeg socioekonomskog statusa, a prema njemu je s konceptom investicijskih fondova dobro upoznat svaki četvrti ispitanik, ili 19 posto građana obuhvaćenih istraživanjem. Još 41 posto građana višeg socioekonomskog statusa navodi da znaju barem nešto o takvom obliku ulaganja novca. 34 posto je onih koji su o investicijskim fondovima samo nešto čuli, ali ne znaju gotovo ništa, a 6 posto odgovara s ‘nikad čuo’. (Hina) 

04.03.2008. 22:12:32
Novi komentar
nužno
nužno