Radnici Dalmacijavina održali štrajk upozorenja
Svih 520 radnika Dalmacijavina u pogonima te tvrtke u Splitu, na Hvaru, u Drnišu, Osijeku i Vukovaru danas su privremeno zaustavili proizvodnju
Po Bucatovim riječima, pošto su nekretnine Dalmacijavina u splitskoj trajektnoj luci proglašene pomorskim dobrom, Hrvatski fond za privatizaciju, koji je vlasnik 76 posto dionica Dalmacijavina, zatražio je preseljenje pogona Dalmacijavina iz splitske trajektne luke na drugu lokaciju.
"Mi nismo protiv preseljenja, ali problem je što je trenutačno u prostoru Dalmacijavina u splitskoj trajektnoj luci oko 200 vagona vina u 77 bazena pa bi preseljenje, primjerice u splitsku Sjevernu luku, iziskivalo nove troškove za postavljanje novih rezervoara", kazao je Bucat.
On objašnjava kako sindikati Dalmacijavina kao prijelazno rješenje predlažu da im Fond isplati 21 milijun kuna za obrtna sredstva kojima bi radnci 70 posto od ukupno 200 vagona vina u 77 rezervoara u trajektnoj luci pretvorili u vino kao gotov proizvod, a preostalih 30 posto bi premjestili u sjevernu luku, koliki su ondje smještajni kapaciteti. "Istodobno Nadzorni odbor Dalmacijavina trebao bi ubrzati raspisivanje natječaja za treći krug privatizacije poduzeća kako bi se dobio budući vlasnik tvrtke koji će odlučiti gdje će biti premješteni pogoni poduzeća iz trajektne luke", navodi Bucat.
Također kaže da je u studenom prošle godine na sastanku u ministarstvu poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja, kojem je nazočio i ministar Petar Čobanković, dogovoreno da počne treći krug privatizacije Dalmacijavina, te mu "nije jasno zašto se to odugovlači." (hina/metro-portal)
Novi komentar