« Hi-tech
objavljeno prije 10 godina i 3 mjeseca
igrati ili ne igrati

Prosječna dob gamera - 35 godina

Prosječna dob igrača video-igri (tzv. gamera) je 35 godina - više nego što se prije pretpostavljalo, otkrilo je američko istraživanje

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (GettyImages)
Više o

gameri

,

prosječna dob gamera

,

istraživanje igrača video igri

,

video igre

Znanstveni tim iz Centra za Kontrolu i Prevenciju Bolesti (eng. CDC) je isto tako otkrio da su gameri nezdraviji, deblji i mnogo depresivniji nego ljudi koji ne igraju video-igre.

Istraživači iz američke vladine agencije analizirali su podatke od 500 odraslih osoba u dobi između 19 i 90 u području Seattle-Tacome u saveznoj državi Washington u SAD-u.

Više od 45% ispitanika koji su sudjelovali u istraživanju priopćili su da igraju video igre. Tim je odabrao područje Seattle-Tacome  zato što je upotreba interneta na tom području najveća u SAD-u i to područje je jedno od najvećih tržišta za medije.

Anketa iz Velike Britanije iz 2002. koju je provela kompanija Leisure Software Publishers Association, otkrila je da je dob prosječnog gamera između 25 i 34. Ali je isto tako otkrila da se prosječna dob za igrače koji svakodnevno igraju igrice  postepeno penje, otkriće koje je potkrijepio CDC institut. 

Tim iz CDC instituta je proučavao samoprocjenu igrača  o njihovom raspoloženju, osobnosti, zdravstvenom statusu, fizičkom i mentalnom zdravlju, indeksu tjelesne mase i kvalitete života.

Ženski igrači video-igri su prijavili veću depresiju i slabije zdravlje nego ženski ne-igrači, dok su muški gameri prijavili viši indeks tjelesne mase i veću ovisnost o internetu nego ljudi koji nisu podložni video igrama.

Dr. James B. Weaver iz instituta CDC poručuje da rezultati i nisu tako iznenađujući: „Zdravstveni rizični faktori, pogotovo veći indeks tjelesne mase i veći broj lošijih mentalno-zdravstvenih dana razlikuju odrasle igrače video igri od ne-igrača". Igrači video-igri isto tako misle da su manje ekstrovertirani od ne-igrača što se poklapa s istraživanjem na adolescentima koje je povezalo igranje video-igara sa sjedilačkim načinom života i pretilosti.

23.08.2009. 12:23:07
Novi komentar
nužno
nužno