« Biznis
objavljeno prije 15 godina i 3 mjeseca
osim afera

Podravka proizvodi paštetu u SAD-u

Proizvodi s kokošjim i goveđim mesom ne smiju se uvoziti iz Europe, pa će Podravka zbog velikog interesa paštetu proizvoditi u Richmondu

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Dubravko Darabus/Cropix)
Više o

Vegeta

,

Richmond

,

Podravka pašteta

,

Giovanni Appetizing Foods

Vodeća hrvatska prehrambena tvrtka Podravka u četvrtak će službeno početi proizvodnju kokošje paštete po svojoj originalnoj recepturi i prepoznatljivu brandu, u Richmondu u američkoj saveznoj državi Michigan, priopćilo je u ponedjeljak predstavništvo Podravke u New Yorku.

Američka agencija za hranu i lijekove (FDA) zabranila je prije nekoliko godina zbog zaraznih bolesti uvoz proizvoda s kokošjim i goveđim mesom iz svih europskih zemalja, pa tako i Podravkine kokošje paštete.

"Zbog velika zanimanja američkih potrošača za taj proizvod odlučili smo organizirati njegovu proizvodnju u SAD-u", ističe se u priopćenju.

S obzirom na dugogodišnje iskustvo u proizvodnji i traženu visoku razinu kakvoće za partnera je izabrana tvrtka Giovanni Appetizing Foods, sa sjedištem u Richmondu u Michiganu.

Ovim projektom Podravka proširuje lepezu svojih proizvoda na američkom i kanadskom tržištu, što će pridonijeti povećanju prodaje, odnosno izvoza. Hrvatska tvrtka izvozi na tržište SAD-a i Kanade već dulje od 15 godina, a zbog širenja poslovanja od 2005. ima i svoje predstavništvo u New Yorku.

Najviše se izvozi Vegeta, ali zastupljene su sve važnije skupine proizvoda, poput juha, mesnih proizvoda, dječje hrane, povrća, džemova, slastica i drugog. Godišnji izvoz Vegete nadmašuje 1400 tona, a slijede mesne konzerve i juhe.

Podravkini proizvodi se prodaju u svim većim gradovima SAD-a i Kanade, a s marketinškom kampanjom na američkim TV kanalima Food Network i PBS Vegeta sve više ulazi u američke domove. Proizvodi nisu najjeftiniji na tržištu, ali kupci prepoznaju kvalitetu pa prodaja stalno raste na godišnjoj razini.

Tako je Podravka jedina hrvatska tvrtka koja proizvodi u Americi, ali ambicije ne završavaju s kokošjom paštetom jer se 2010. planira pokrenuti proizvodnja novih proizvoda prilagođenih tom zahtjevnom tržištu, najavljuju iz newyorškog predstavništva tvrtke.

Proizvodnja u SAD-u česta je praksa velikih prehrambenih korporacija iz Europe, Azije i Južne Amerike zastupljenih na američkom tržištu, posebno kad je riječ o mesnim prerađevinama i sličnim proizvodima za koje postoje brojna ograničenja za uvoz u SAD. (hina/metro-portal)

09.11.2009. 20:19:41
Novi komentar
nužno
nužno