« Život
objavljeno prije 13 godina i 8 mjeseci
BOLESNO

Pod velom kovrča i šljokica - pogled iza scene dječjeg izbora ljepote

Trend dječjih izbora ljepote, započeo prije 35 godina u Americi, počeo se širiti i Europom -nadamo se da kod nas neće proći

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (littlemisssunshine.)
Više o

dječji izbori ljepote

,

djeca manekeni

,

djeca lutke

,

botoks djeca

,

preambiciozni roditelji

Novinarka uglednog britanskog časopisa „Daily Mail" Shona Sibary zajedno sa svojom desetogodišnjom djevojčicom odlučila je iznutra pogledati što se zapravo krije iza nasmiješenih lica malih kovrčavih djevojčica našminkanih i obučenih poput odraslih žena. Dobrodošli na dječji izbor ljepote u Velikoj Britaniji.

Svoju avanturu započele su na natjecanju Cinderella Beauty Pageant (Pepeljugin izbor ljepote) u sve samo ne glamuroznom hotelu Ramada u zapadnom Londonu.

U ženskom toaletu ovog nereprezentativnog hotela susrele su jednu od natjecateljica i njenu očigledno preambicioznu majku koja joj silom gura špangice na glavu, nanosi još jedan sloj pudera na malo lice te zateže kostim sve dok djevojčica nije problijedila.

U ogromnoj konferencijskoj dvorani galama i metež rastu. Curice tek izašle iz pelena, s jedva tri godine trpe dok ih mame uvlače u šljašteće kostime, preuske haljinice, manikiraju noktiće oštrim turpijama te zalijevaju količinom šljokica koja bi mogla obasjati cijelu zemaljsku kuglu. One najambicioznije majke tuku se u kutu kako bi uključile svoju peglu za kosu te izravnale ili nakovrčale još barem jedan neposlušni pramen.

Ulozi su veliki jer pobjednica ovog izbora ide direktno u Las Vegas na sestrinski izbor u domovinu ovog natjecanj - Ameriku. Drugo i treće mjesto dobiva tijaru „Made In Taiwan", dok ostali ne dobivaju ništa iako su platili 195 funti (cca 1700kn) samo za prijavu na ovo natjecanje.

Pitate li se već pa što je privlačno onda na takvim natjecanjima?

Stranica koja reklamira ovakva natjecanja tvrdi kako je cilj natjecanja isticanje unutarnje ljepote koju svaka natjecateljica nosi u sebi. Nitko ne spominje dizajnerske haljine, pretjerano isticanje seksualnosti kod djevojčica od 3 do 16 godina, neprirodan izgled, visoke pete u kojima balansiraju te tone šminke kojima se  pokrivaju „nepravilnosti" na malim lišcima.

Svaka djevojčica ima barem tri kovčega sa sobom u kojima se nalaze robica, šminka i dodaci. Sve to jako je skupo, a s obzirom da neke majke naručuju baby večernje haljine (?) i iz Amerike, troškovi debelo premašuju prosječne britanske džepove (minimalno 1000 funti). Još ako tome pribrojimo i troškove puta, postaje jasno koliko je ovo skup, skup hobi.

Najružnija strana svega toga su te male djevojčice koje po cijele dane netko navlači po salonima ljepote, depilacijama, manikurama, pedikurama, frizurama i ostalim „urama", dok mnoge majke ne odbacuju niti kirurški nož i/ili injekcije botoksa! Sve to se lijepo maskira pod krinkom samoizgradnje, jačanjem samopoštovanja i isticanjem unutarnje ljepote. Mo´š mislit!

Kao što to obično biva u svakoj bajci iza blještavila sjajnih haljinica i lijepih frizurica kriju se „zle maćehe", Susana je otkrila kako na ovim lokalnim natjecanjima uvijek pobjeđuju kćeri organizatorica ili njihovih najbližih. Pa tko voli, nek izvoli!

31.05.2011. 11:47:20
Novi komentar
nužno
nužno