« Biznis
objavljeno prije 1 mjesec i 5 dana
OČEKIVANO

Pariz i Francuska dobro zaradili od OI

Visa, službeni partner za platnu tehnologiju Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, je objavila dodatne podatke koji otkrivaju pozitivan utjecaj Olimpijskih igara na turizam i potrošnju u Francuskoj.

Fino se zaradilo
Fino se zaradilo (Arhiva)
Više o

Olimpijske igre

,

Francuska

,

Pariz

,

VISA

Nedjeljnom ceremonijom zatvaranja završile su Olimpijske igre u Parizu, a Visa, službeni partner za platnu tehnologiju Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, je objavila dodatne podatke koji otkrivaju pozitivan utjecaj Olimpijskih igara na turizam i potrošnju u Francuskoj. Ne samo da je Pariz privukao 42% više korisnika Visa kartica u prvom tjednu Olimpijskih igara nego u istom razdoblju 2023. godine, već su i drugi gradovi domaćini zabilježili značajan porast posjetitelja i potrošnje, osobito među navijačima koji su prisustvovali natjecanjima.

Pariz učvršćuje svoju poziciju globalne destinacije1

  • Primijećeno je 42% povećanja broja korisnika Visa kartica koji su putovali u Pariz za Olimpijske igre

  • Drugi gradovi domaćini Olimpijskih igara profitirali su od njih, pri čemu je Lille zabilježio porast broja posjetitelja od 188%, Saint-Étienne 150%, a Marseille 48%

  • Korisnici Visa kartica iz SAD-a čine najveći udio posjetitelja u odnosu na bilo koje druge zemlje, sa 72% godišnjeg rasta, a slijede Latinska Amerika i Karibi (+62%) te regija Azija-Pacifik (+57%)

  • Korisnici Visa kartica iz Europe također su putovali u Francusku, uključujući posjetitelje iz Ujedinjenog Kraljevstva (+53%) i Njemačke (+53%)

Najvažniji obrasci potrošnje2

  • Korisnici Visa kartica potrošili su više u Parizu nego prethodne godine, pri čemu predvodi Ujedinjeno Kraljevstvo s godišnjim rastom od 42% povećanja potrošnje, a slijede Latinska Amerika i Karibi (+34%) te SAD (+32%)

  • Korisnici Visa kartica koji su prisustvovali natjecanjima na Olimpijskim igrama potrošili su 20% više od onih koji nisu, od čega je 39% europskih navijača (isključujući Francusku)

  • Najznačajniji godišnji porast razine potrošnje u Parizu zabilježen je u restoranima +49%

Charlotte Hogg, izvršna direktorica Visa Europe, izjavila je: „Naši podaci pokazuju rast pariškog gospodarstva zahvaljujući održavanju Olimpijskih igara. Pariz je dosljedno jedan od najposjećenijih gradova na svijetu, ali sam sigurna da će nevjerojatno iskustvo boravka u gradu tijekom Olimpijskih igara ili gledanja događaja na mnogim poznatim lokacijama privući još više posjetitelja u godinama koje dolaze. Drago nam je što smo dali svoj doprinos kako bi Olimpijske igre u Parizu 2024. bile zaista nezaboravno iskustvo."

Visina odgovornost pružanja platnih sustava za Olimpijske i Paraolimpijske igre zahtijeva snažan i specifičan plan za različite lokacije u kombinaciji s velikim operacijama. U suradnji s Organizacijskim odborom Olimpijskih igara u Parizu 2024. tijekom posljednje tri godine, Visa je izgradila prilagođenu platnu mrežu diljem Pariza i šire, koja osigurava prihvaćanje Visa beskontaktnog plaćanja na 3.500 prodajnih mjesta u 32 olimpijske i 16 paraolimpijskih lokacija.

Visa je lansirala aplikaciju Visa Go kako bi povezala gledatelje i turiste s lokalnim tvrtkama tijekom Olimpijskih igara. Posjetitelji mogu preuzeti aplikaciju Visa Go ovdje: https://go.paris.visa.com/home

14.08.2024. 14:01:00
Novi komentar
nužno
nužno