« Biznis
objavljeno prije 14 godina i 8 mjeseci
TEŠKA GODINA

Pala prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu u 2009.

Količinska prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu u prošloj je godini smanjena za 2,5 posto, pri čemu je pad zabilježen na gotovo svim tržištima

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (DeviantArt)
Više o

pivo

,

pad prodaje

Među vodećim brendovima u toj industriji Heineken se zadržao na vrhu, i to 22. godinu zaredom, pokazalo je istraživanje neovisne istraživačke tvrtke Plato Logic. 

Četiri najveća proizvođača piva u svijetu - Anheuser-Busch InBev, SABMiller, Heineken i Carlsberg - redom imaju sjedišta u zapadnoj Europi i oslanjaju se više na rast proizišao s tržišta u nastajanju u Latinskoj Americi i Aziji nego na recesijom pogođena zapadnoeuropska tržišta.

"Gotovo sva su tržišta zabilježila pad prodaje piva u prošloj godini, koja je nedvojbeno bila teška", kazao je direktor istraživačke tvrtke Ian Pressnell u izvješću objavljenom u ponedjeljak.

Tržište piva vrhunske kvalitete smanjeno je pritom za više od tri posto, što ukazuje na još i veći pad na tome tržištu zbog tendencije kupovine jeftinijih brendova piva u teškim vremenima.

Lani je prodano više od 11 milijuna hektolitara piva brenda Heineken, čime mu je 22. uzastopne godine pripalo vodeće mjesto u svijetu. Drugo mjesto zauzeo je Carlsberg, s ukupno prodanih gotovo osam milijuna hektolitara, dok je treće pripalo brendu Carling proizvođača Molsona Coorsa.

Heinekenovi brendovi Foster's i Amstel nalaze se na ljestvici najprodavanijih brendova na četvrtom i petom mjestu, a slijede Carlsbergov Kronenbourg na šestom, te Stella Artois, koju proizvodi AB InBev, na sedmom mjestu. (hina/metro-portal)

24.05.2010. 17:14:27
Novi komentar
nužno
nužno