Od srijede se prodaje prostor na YouTubeu
Tvrtka uSocial.net nudi mogućnost korisnicima popularnog video servisa da svoje uratke strpaju među prve rezultate pretraživanja
Od srijede će na YouTubeu svima biti moguće lakše se naći među prvih pet do deset rezultata pretraživanja. O čemu se točno radi?
Sam proces zarađivanja preko savjetovanja kako biti u prvim izbačenim rezultatima karakterističan je biznis na Googleu te raznoraznim društvenim servisima, a sad je na red došao i YouTube.
Fascinantan je podatak da Googleov video servis u samo jednom danu ima preko milijardu posjeta. Što se onda može uraditi s YouTubeom?
Odgovor na to dala je tvrtka uSocial.net koja je odlučila ojačati svoju prisutnost na tom video servisu kojeg posjećuju gledatelji sa svih krajeva svijeta.
Inače, ova tvrtka postala je poznata uvođenjem prodaje fanova na popularnom Facebooku.
"Uvijek pokušavamo širiti svoje operacije na polju društvenog marketinga, a YouTube je sljedeći logični korak. Video marketing je vrlo moćan medij i jedan od onih koje bi mnogi rado pokorili", rekao je Leon Hill, predsjednik uSocial.neta.
Ipak, kod YouTubea postoji jedan problem. Većina ljudi, naime, uobičajenim načinima jako teško uspijeva doprijeti svojim video uracima do većeg broja ljudi. Najčešće uratke pogleda nekoliko desetaka ljudi.
No, Hill tvrdi da postoji rješenje i za taj problem: "Koristeći nekoliko metoda koje smo razvili, možemo potpuno nepoznat video staviti pred oči možda čak i milijuna ljudi, a to može značiti veliku zaradu za svakoga u poslu. Možemo čak određeni video dostaviti određenim interesnim grupama, čime usluga postaje još učinkovitija."
YouTube se još nije oglasio povodom ovih izjava iz uSociala. Hill pak kaže kako su svi nadležni u tom video servisu obaviješteni o uvođenju usluge koja aktivna postaje u srijedu.
Novi komentar