NVIDIA RTX platforma donosi Real-Time Ray Tracing i AI u niz blockbuster igara
Predvođeni Battlefield V i Shadow of the Tomb Raider naslovima, vodeći svjetski developeri igara prihvatili NVIDIA RTX platformu
Nakon predstavljanja prvih GeForce RTX TM grafičkih kartica, temeljenih na NVIDIA Turing TM arhitekturi, NVIDIA je danas objavila da se veliki broj blockbuster video igara - predvođenih sa BattlefieldTM V i Shadow of the Tomb RaiderTM - razvija na NVIDIA RTX TM platformi koja omogućuje snimanje u stvarnom vremenu, kao i nove AI mogućnosti u video igrama.
NVIDIA RTX je brzo postalo industrijski standard kada je u pitanju implementacija tehnologije praćenja u stvarnom vremenu. Novi RT Cores arhitekture Turing, omogućuju real-time ray tracing objekata i okruženja, s fizički preciznim sjenama, refleksijama i globalnim osvjetljenjem.
"NVIDIA RTX platforma i GeForce RTX 20 serija grafičkih kartica donose real-time ray tracing u video igre deset godina ranije nego što je itko očekivao", rekao je Tony Tamasi, potpredsjednik content i technology dizivije unutar tvrtke NVIDIA. "Zahvaljujući AI tehnologiji i hardverskom ubrzanju svjetlosnih zraka, koji su sastavni dio GeForce RTX grafičkih kartica, igre koje koriste ove futurističke značajke bit će dostupne u najskorijoj budućnosti."
NVIDIA RTX dolazi s moćnim setom alata koji game developerima omogućuje da koriste ray tracing i AI učinke, uključujući hardware i software koji donose napredne programmable shadere, ray tracing i deep learning. NVIDIA RTX platforma ima benefite i od potpore u Microsoftovom novom DirectX Raytracing (DXR) API-u, igrama koje ga usvajaju u razvoju za Windows i Vulkan API-je, kao i od hardverskog ubrzanja koje je integrirano u NVIDIA Turing arhitekturu.
"GeForce RTX i NVIDIA Turing arhitektura izuzetno su moćna nova osnova za razvoj igara, kombinacijom ray tracing ubrzanja, hardvera umjetne inteligencije i programmable shading - a sve to u okvirima jednog grafičkog čipa - po prvi put ikada", rekao je Tim Sweeney, CEO tvrtke Epic Igre.
Mnogo igara već prihvatio real-time ray tracing
Ispod su video igre koje već podržavaju snimanje u stvarnom vremenu, a puno se naslova očekuje u narednom razdoblju:
-
Assetto Corsa Competizione iz Kunos Simulazioni/505 Games
-
Atomic Heart iz Mundfish
-
Control iz Remedy Entertainment/505 Games
-
Enlisted iz Gaijin Entertainment/Darkflow Software
-
Justice iz NetEase
-
JX3 iz Kingsoft
-
MechWarrior 5: Mercenaries iz Piranha Games
-
Metro Exodus iz 4A Games
-
ProjectDH iz Nexon's devCAT Studio
-
Shadow of the Tomb Raider iz Square Enix/Eidos-Montréal/Crystal Dynamics/Nixxes
Pomoću jezgre Turing Tensor, koji podržavaju iznimno brzu dubinsku neuronsku mrežnu obradu, GeForce RTX grafički čipovi također podržavaju Deep Learning Super-Sampling (DLSS), tehnologiju koja primjenjuje duboko učenje i AI na tehnike prikazivanja, rezultirajući oštrim i glatkim rubovima u izvedenim objektima u igrama.
DLSS tehnologija već je prihvaćena u brojnim video igrama:
Ispod je popis igara koje već podržavaju DLSS, a uskoro se očekuje još:
-
Ark: Survival Evolved iz Studio Wildcard
-
Atomic Heart iz Mundfish
-
Dauntless iz Phoenix Labs
-
Final Fantasy XV iz Square Enix
-
Fractured Lands iz Unbroken Studios
-
Hitman 2 iz IO Interactive/Warner Bros.
-
Islands of Nyne iz Define Human Studios
-
Justice iz NetEase
-
JX3 iz Kingsoft
-
Mechwarrior 5: Mercenaries iz Piranha Games
-
PlayerUnknown's Battlegrounds iz PUBG Corp.
-
Remnant: From the Ashes iz Arc Games
-
Serious Sam 4: Planet Badass iz Croteam/Devolver Digital
-
Shadow of the Tomb Raider iz Square Enix/Eidos-Montréal/Crystal Dynamics/Nixxes
-
The Forge Arena iz Freezing Raccoon Studios
-
We Happy Few iz Compulsion Games / Gearbox
Podrška najutjecajnijeg developera igara:
Mnoge od najvažnijih tvrtki u gaming industriji izrazile su podršku NVIDIA RTX platformi, uz profesionalne aplikacije renderiranja kao što su Adobe, Autodesk i Pixar. Među onima koji su podržali platformu, također su izvijestili:
-
"S GeForce RTX-om budućnost je već stigla, a NVIDIA opet donosi ogromne promjene u računalnoj grafici, omogućujući real-time ray tracing. Po prvi put NVIDIA RTX platforma nam je pružila priliku za integraciju globalnog svjetla u stvarnom vremenu u naš game engine, osobito u nadolazećoj Metro Exodus igri, koja nam omogućuje postizanje najrealističnije simulacije svjetlosti u real-time izvedbi. "- Oleksandr Shyshkovtsov, CTO, 4A Games
-
"Imali smo veliku suradnju s tvrtkom NVIDIA na Rise of the Tomb Raider, a zahvaljujući tehnologiji NVIDIA RTX, zadovoljstvo je najaviti da će Shadow of the Tomb Raider, sasvim prikladno, imati sjene u stvarnom vremenu." - Rich Briggs, senior brand director, Crystal Dynamics
-
"Iz perspektive izdavača video igara, GeForce RTX je stvarno uzbudljiva stvar i sada možemo pogledati u budućnost, u kojoj su igre znatno realnije za sve igrače." Ovo je sjajno vrijeme za PC gaming. " - Klemens Kundratitz, CEO, Deep Silver
-
"Obožavatelji Battlefielda od nas očekuju najnapredniju grafičku prezentaciju, a nova NVIDIA RTX platforma omogućuje nam da to i ostvarimo. Naša ulaganja u RTX omogućuju nam da napravimo veliki grafički skok, a ambicija je da Battlefield izgleda mnogo realnije i dinamičnije za PC igrače. "- Christian Holmquist, technical director, DICE
-
"Sa svojom Turingovom arhitekturom, NVIDIA je razbila barijeru fotorealističnosti koja je do sada postojala na hardwareu trenutne generacije." - Kim Libreri, CTO, Epic Games
-
"DLSS nam donosi iznimnu grafičku prezentaciju tako što smanjuje oštrinu objekata koji se renderiraju na način koji do sada nismo vidjeli. Za MMORPG, primjena umjetne inteligencije na anti-aliasing dovodi do značajnog poboljšanja u igraćeg iskustva - to je briljantan način za korištenje GeForce RTX Tensor jezgri. "- Kris Guo, CEO, Seasun and senior vice president, Kingsoft
-
"Izuzetno je lako integrirati ray tracing u Atomic Heart uz pomoć NVIDIA RTX platforme. Kao i uvijek, NVIDIA je svojim stručnjacima pružila izvrsne alate, a GeForce RTX osigurava potrebnu snagu hardwerea." - Robert Bagratuni, CEO, Mundfish
-
"GeForce RTX donio je real-tim ray tracing u Justiceu, a rezultati su nevjerojatni. Zahvaljujući GeForce RTX-u, real-time ray tracing već je stigao čak deset godina prije nego što smo očekivali." - ZhiPeng Hu, general manager, NetEase LeiHuo Studio
-
"Real-time ray tracing oduvijek je bilo izvan dosega kada je riječ o gamingu, no NVIDIA GeForce RTX sada sve to mijenja. Ray-traceane sjene, refleksije i ambijentalna okluzija - sve su to stvari koje mijenjaju računalnu grafiku iz korijena." - Donggun Kim, executive producer, ProjectDH, NEXON Korea devCAT Studio
-
"Nixxes Software ima dugu povijest suradnje s tvrtkom NVIDIA, uzbuđeni smo nastaviti ovu tradiciju integrirajući real-time ray-traced sjena u PC verziju Shadow of the Tomb Raider". - Jurjen Katsman, CEO, Nixxes Software BV
Novi komentar