NVIDIA objavila nove GameWorks softverske pakete
GameWorks tehnologije pomiču granice onoga što je moguće napraviti u realnom vremenu, omogućujući tako developerima da kreiraju igre koje sadrže vrhunske specijalne efekte i simulacije
NVIDIA je danas objavila dostupnost novog NVIDIA GameWorks softverskog paketa (SDK) verzije 3.1 koji uključuje kako tri potpuno nove grafičke tehnike za sjenke i osvjetljenje, tako i dva nova beta algoritma za fizičke simulacije.
"Naša strast prema gamingu je ono što nas vodi kada je u pitanju rješavanje tehničkih problema pri simulaciji i renderiranju u realnom vremenu", izjavio je Tony Tamasi, viši potpredsjednik zadužen za sadržaj i tehnologiju u tvrtki NVIDIA.
"Naše GameWorks tehnologije pomiču granice onoga što je moguće napraviti u realnom vremenu, omogućujući tako developerima da kreiraju igre koje sadrže vrhunske specijalne efekte i simulacije".
Tri nove GameWorks tehnike za renderiranje svjetla i sjenke uključuju Volumetric Lighting, Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS) i Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO). A kada je u pitanju NVIDIA PhysX biblioteka par novih ekstenzija su GRB i Flow.
Novi komentar