« Biznis
objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci
REZULTATI

Njuškalo napreduje u svakom pogledu

U prošloj godini Njuškalo je povećalo broj zaposlenika za 50 posto, a vrata razigranih ureda su otvorena za sve one sa stručnim znanjima koja u pozadini imaju razumijevanje tehnoloških trendova

Njuškalo je jedan od najjačih brandova u HR
Njuškalo je jedan od najjačih brandova u HR (Njuškalo)
Više o

poslovni rezultati

,

Njuškalo

Njuškalo je u 2017. godini povećalo prihode za gotovo 30 posto, odnosno završilo prošlu godinu s oko 7,3 milijuna eura prihoda i 1,2 milijuna eura profita (EBT). Od osnivanja, Njuškalo je ostvarilo složenu godišnju stopu rasta prihoda (CAGR) od 46,73 posto, a u strategiji do 2020. godine imaju zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. Za taj uspjeh smatraju da su najzaslužniji njihovi zaposlenici kojih je sada 85, pri čemu je taj broj uvećan za oko 50 posto tijekom 2017. godine.

- Ulaganje u zaposlenike za nas u Njuškalu nije jednokratna odluka ili kratkotrajni trend, a to se vidi iz našeg poslovnog puta u proteklih više od deset godina. Naime, kreativne zaposlenike hrabro smo stavili na prvo mjestu još 2007. godine, a time smo zajamčili da prvi na tržište uvodimo trendove i inovacije zbog kojih smo danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace s više od 1,4 milijuna vjernih korisnika te više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno - rekla je Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala i istaknula cjeloživotno obrazovanje zaposlenika kao jedan od primjera u kojem leži snaga za razvoj tvrtke. Primjerice, u 2017. godini su financirali edukaciju za deset posto svojih zaposlenika na Poslovnoj školi Bled, a organiziraju i interne edukacije, pa i s Njuškalovim stručnjacima koji, svaki iz svog područja, drže prezentacije za sve zainteresirane.

Također, kao jedan od vodećih poslodavaca u Hrvatskoj, Njuškalo zaposlenicima, odnosno svim majkama i očevima, na porodiljnom dopustu daje potporu od 1500 kuna mjesečno, a roditelji koji se vrate s porodiljnog, prvi mjesec imaju pravo na pola radnog vremena pri čemu za to vrijeme primaju punu plaću. Uz to, dodatno zdravstveno osiguranje, božićnice, uskrsnice, otkup inventara i službenih automobila nakon isteka leasing samo su neke od pogodnosti s kojima Njuškalo privlači vodeće domaće talente u svoje 'redove'. Njuškalov tim zato sada čine profesionalci, u podjednakom omjeru žene i muškarci s prosječno 35 godina, a njih 61 posto ima visoku ili višu stručnu spremu.

- Njuškalo je jedan od najsnažnijih brandova na hrvatskom tržištu prema Brand Equity istraživanju, s profilom snage brenda daleko iznad Ipsosove norme. Kako bi zadržali tu poziciju i nastavili rasti s poslovnim rezultatima, i dalje ćemo biti usmjereni na tehnološki razvoj kao podlogu za unapređenje naših usluga. Naime, koliko god bila složena tehnologija, naš je cilj omogućiti jednostavnu i učinkovitu prodaju ili kupovinu preko Njuškala. Primjer je funkcionalnost foto-prepoznavanja predmeta koju smo implementirali ove godine u Njuškalo aplikaciju i tako korisnicima omogućili, između ostalog, 70 posto bržu predaju oglasa - pojasnila je S. Soptija Šiljak i podsjetila da je to i prva takva mogućnost na svijetu u classified segmentu, za koju je zaslužan upravo Njuškalov interni tim stručnjaka iz odjela Product developmenta, članovi Styria Data Science tima te tvrtki Trikoder i Undabot.

Iz Njuškala su poručili da planiraju nastaviti povećati broj zaposlenika do 2020. godine, s posebnim naglaskom na stručna znanja koja u pozadini imaju razumijevanje tehnoloških trendova te da su njihovi razigrani uredi otvoreni za sve one koji iz prve ruke žele provjeriti slažu li se s korporativnim vrijednostima Njuškala.

16.05.2018. 12:29:00
Novi komentar
nužno
nužno