« Život
objavljeno prije 15 godina
PRVI RADNI DAN

Najsretniji svjetski radnik započeo s poslom

Kod kuće ga sigurno zovu 'lucky bastard' jer je u najboljoj turističkoj PR kampanji u povijesti izabran da radi 'Best Job in the World'

(Getty Images)
Više o

Ben Southall

,

Queensland

,

Tourism Queensland

,

PR kampanja

,

Best Job in the World

,

Veliki koraljni greben

,

Queensland Islands

,

Hamilton Island

Ben Southall, 34-godišnjak koji je među više od 34 tisuće kandidata iz cijelog svijeta od strane Tourism Queenslanda izabran za 'čuvara otoka', odnosno za obavljanje najboljeg posla na svijetu, danas je počeo s radom. Ben je prvi radni dan započeo avionskim i brodskim putom na otok Hamilton, jedan iz otočne skupine Queensland na Velikom koraljnom grebenu. Potom je pruzeo službeno vozilo - automobil za golf, te se smjestio u novi dom, luksuznu vilu Blue Pearl koja će njemu i njegovoj djevojci Breanni Watkins narednih šest mjeseci biti dom.

Najsretniji radnik na svijetu izjavio je kako 'uzbuđenost' ni približno ne može opisati njegove dojmove.

"Čini mi se kao da je prošla cijela vječnost od kada sam u siječnju sjeo i krenuo planirati jednominutnu video prijavu za 'najbolji posao na svijetu'. Na momente uopće ne vjerujem da je sve ovo stvarnost, da sam izabran za najtraženiji posao na svijetu - šestomjesečno istraživanje otoka i otočića Velikog koraljnog grebena, jednog od najčudesnijih mjesta na svijetu", rekao je Ben za Tourism Queensland.

Ministar turizma australske države Queensland Peter Lawlor, izjavio je kako je natječaj za najbolji posao na svijetu čvrsto smjestila Queensland na globalnu mapu, što je na kraju krajeva bio i cilj ove nevjerojatno uspješne PR kampanje.

"Kada je u siječnju, tijekom hladnih zima na sjevernoj hemisferi, ova kampanja lansirana pogodila je upravo gdje treba postavši zraka nade i u sumornoj ekonomskoj klimi", pojasnio je ministar Lawlor i dodao kako su pokretači kampanje znali da će zanimanje biti veliko, ali se odzivu koji je uslijedio nisu nadali.

Najuspješnija PR kampanja u povijesti

Web 'islandreefjob' u prva 24 sata od otvaranja natječaja posjetile su stotine tisuća ljudi, server se srušio nekoliko puta, a kampanja je postala tema broj jedan među najrazličitijim slojevima ljudi u cijelom svijetu. Do kraja natječaja na oglas se javilo preko 34 tisuće kandidata iz više od 200 zemalja.

Ben Southall, inače organizator humanitarnih akcija iz Petersfielda u Velikoj Britaniji, nakon trodnevnog vijećanja 6. svibnja izabran je za pobjednika natječaja. Njegova polugodišnja plaća iznosi 150 tisuća australskih dolara (oko 85.600 eura), a ugovorom je obvezan na 'istraživanje Velikog koraljnog grebena i redovne izvještaje o doživljenom putem bloga, video dnevnika i intervjua'.

Izvršni direktor Tourism Queenslanda Anthony Hayes izjavio je kako je kampanja 'Best Job in the World' bila jedna od najuspješnijih, ako ne i najuspješnija turistička kampanja u povijesti. Queensland je do sada samo na publicitetu od kampanje zaradio više od 200 milijuna australskih dolara, a osvojila je i cijeli niz velikih nagrada među kojima Grand Prix, dva Zlatna lava i dva PR lava na prestižnom Cannes Lions International Advertising Festivalu.

"Ono što slijedi je kanaliziranje ogromnog globalnog interesa u realizaciju turističkih ponuda, odnosno pravih dolara u džepove stanovnika Queenslanda i njihovu turističku industriju. Iako je sve tek nedavno stvarno počelo rezultati su već vidljivi. Brojni turooperateri i drugi iz turističke branše prijavili su znatan porast interesa i rezervacija, a i nekoliko naših međunarodnih tržišta javljaju o pozitivnim učincima taktiziranja ovom kampanjom", rekao je direktor Hayes i dodao kako svi uključeni u projekt jedva čekaju vidjeti jedinstvenu perspektivu koju će o Velikom koraljnom grebenu Ben ponuditi svijetu.

Ako niste previše ljubomorni Benove izvještaje moći ćete pratiti na webu islandreefjob, a video dnevnik i fotke uskoro će biti dostupni na tq.lookat.me.com.au

03.07.2009. 14:00:38
Novi komentar
nužno
nužno