Najava novih potpora vinarima iz Vinske omotnice
Oba natječaja su najavljena za studeni 2020. godine, pa se uskoro očekuju detalji novh natječaja
Prema najavama, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavit će Javne natječaje za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. - 2023. za mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja i Informiranje u državama članicama krajem studenoga 2020. godine
Prihvatljivi korisnici mjera su:
Stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina
*Privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi su korisnici samo u mjeri Promidžba.*
*Javno tijelo ne smije biti jedini korisnik potpore u mjeri Informiranje.*
Prihvatljivi troškovi za mjeru Promidžba su:
- objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
- ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje
- ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
- ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja
- administrativni troškovi osoblja korisnika
Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su:
- informativne kampanje
- sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili od značaja za Europsku uniju
- oglašavanje u medijima na tržištu država članica
- izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica
- administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika
Informativne aktivnosti su prihvatljive ukoliko se provode u okviru:
- informativnih kampanja koje se mogu provoditi u institucijama, a mogu biti i audio-vizualne
- događaja, sajmova i izložbi koje okupljaju barem sudionike iz države članice na koju se projekt odnosi i na kojima korisnik sudjeluje, u vidu informativnih štandova ili organiziranja konferencije
Oba natječaja su najavljena za studeni 2020. godine.
Uskoro više detalja o natječaju.
Više informacija o natječajima možete pronaći ovdje ili nas možete kontaktirati na brojeve telefona 01 5806 307 i 01 5806 308.
Novi komentar