Microsoft i Yahoo zajedno protiv Googlea
Yahoo konačno popušta Microsoftovoj ponudi za udruživanje kako bi zajednički bili konkurentniji na internetskom oglašivačkom prostoru.
Čini se da je Microsoft uspio uvjeriti Yahoo da zajedno imaju bolje izglede da se ozbiljnije nametnu kao konkurencija Googleu, dominantnom internetskom oglašivaču.
Detalji udruživanja Microsofta i Yahooa o kojem se već dulje vremena priča trebali bi biti objavljeni tijekom dana, rekla je u utorak navečer za Associated Press osoba bliska pregovorima, koja je željela ostati anonimna jer dogovori još nisu bili okončani.
Izgleda da po najnovijem dogovoru Microsoft neće Yahoou morati platiti unaprijed za planiranu transakciju, što bi moglo razočarati Yahoo-ove ulagače. Izvršna direktorica Yahooa Carol Bartz ranije je izjavila da će udružiti snage s Microsoftom samo za 'poveliku svotu novaca".
U Sjedinjenim Državama Google zauzima 67 posto, a Yahoo 20 posto pretraživačkog tržišta.
Umjesto toga, kompanije će dijeliti prihode od oglasa koje će objavljivati uz rezultate pretraživanja na svojim internetskim stranicama. Yahoo će rabiti Microsoftovog pretraživača Bing, rekao je neimenovani izvor.
Kompanije će također koristiti Microsoftovu oglašivačku tehnologiju za postavljanje oglasa na stranicama s objavljenim rezultatima pretraživanja dok će Yahoo preuzeti poslove prodaje oglasa i usluga za klijente.
Microsoft, najveći proizvođač softvera, godinama je pokušavao nagovoriti Yahoo da prihvati njegovu ponudu za udruživanje snaga kojom želi proširiti svoj udio na tržištu pretraživanja interneta.
Microsoft računa na to da će Yahoo-ov pretraživač, drugi u svijetu po veličini udjela u pretraživačkom tržištu, u visini osam posto, predstavljati ozbiljniji izazov za Google čiji je udio u tržištu 67 posto, po najnovijim podacima istraživačke tvrtke conScore Inc.
Izvor: Hina
Novi komentar