« Biznis
objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci
BRAVO

McDonald's četvrti put zaredom ima certifikat Poslodavac Partner 2022

Ulaganjem u zaposlenike McDonald's četvrti put zaredom zaslužio certifikat Poslodavac Partner 2022

Bravo za njih
Bravo za njih (Arhiva)
Više o

mcdonald's

,

poslodavac partner

Poželjnim praksama u upravljanju ljudskim resursima McDonald's je četvrtu godinu zaredom stekao status Poslodavca Partnera čime je postao sinonim za tvrtku koja brine o zaposlenicima. Prema dubinskoj analizi HR konzultanata iz SELECTIO Grupe, McDonald's je pokazao vrhunsku strategiju za upravljanje ljudskim resursima, izvrsne procese akvizicije talenata, te iznadprosječno upravljanje učinkom i razvojem zaposlenika.

Razvoj tvrtke temelji se na motiviranim zaposlenicima

Prema nedavnim istraživanjima, zaposlenici u Hrvatskoj najčešće su nezadovoljni mogućnostima profesionalnog razvoja na radnom mjestu zbog čega traže novi posao. Zato poslodavci koji odluče ulagati u zaposlenike zadržavaju motivirane pojedince koji s vremenom šire spektar vještina, bolje savladavaju zadatke, te postaju produktivniji i zadovoljniji. Edukacija zaposlenika, ne samo da potiče osjećaj vrijednosti, nego pokazuje da poslodavac brine o budućnosti svog tima.

Zato pohvaljujemo McDonald's koji je u prošloj godini uložio preko 4,5 milijuna kuna u edukaciju zaposlenika, te je osigurao 40 sati treninga kroz mentorstvo za 2271 radnika u 2021. godini. Uvidom u HR prakse McDonald'sa, vidjeli smo da svaki zaposlenik dobiva mogućnost pohađanja edukacije koja se nalazi u planu razvoja i upravljanja talentima. Studentima su otvorene razne edukacije koje se prilagođavaju ovisno o tome koliko dugo rade i na kojoj su poziciji. Održavaju se i interne edukacije na razini Hrvatske te edukacije koje se odvijaju na globalnoj razini, za sve zaposlenika McDonald'sa, a provode se i kontinuirani treninzi na dnevnoj bazi na svim razinama. Navedene prakse dokazuju da McDonald's brine o sigurnosti i budućnosti zaposlenika, što je danas važnije nego ikada prije - izjavila je Martina Kessler, Head of Organizational Development Solutions, Poslodavac Partner.

- Drago nam je da smo i ove godine prepoznati kao Poslodavac Partner. Cilj nam je biti pouzdan poslodavac u kojemu djelatnici vide partnera s kojim mogu ostvariti svoj puni potencijal i istovremeno postići ravnotežu privatnog i poslovnog života. Ovaj nam je certifikat podsjetnik na sve dobro što radimo, ali i poticaj za dodatno poboljšanje - izjavio je Pavel Pavliček, direktor McDonald'sa Hrvatska

Definirani razvojni ciljevi za svakog zaposlenika

U McDonald'su svaki zaposlenik od prvog dana ima razvojni plan prema kojem dobiva smjernice za rast, razvoj i napredak. Inicijalni treninzi, mentori, follow up, share point i podrška u učenju samo su neki od alata koje McDonald's koristi u svrhu uvođenja zaposlenika u posao.

Zanimljivo je da se radna uspješnost zaposlenika prati od 1996. godine kada je otvoren prvi McDonald's u Hrvatskoj. Zato ne čudi što se postavljaju jasno definirani ciljevi za svakog zaposlenika. Individualni planovi razvoja dio su talent management programa unutar kojeg su obuhvaćeni svi zaposlenici, koji su prepoznati kao potencijal za napredovanje. - izjavila je Martina Kessler.

- Ovaj certifikat potvrda nam je kako smo na dobrom putu te da slušamo potrebe naših djelatnika. Svakom djelatniku želimo osigurati ugodno i poticajno radno okruženje u kojem se trud i rad cijene i nagrađuju, kazao je Mario Jušić, voditelj ljudskih resursa u McDonald'su.

Za certifikat Poslodavac Partner briga o zaposlenicima ne predstavlja poželjne prakse, nego predstavlja nužne prakse

Briga o zaposlenicima ne podrazumijeva uvođenje klasičnog paketa benefita, nego podrazumijeva individualan pristup i reagiranje u skladu s aktualnim izazovima. Kako bi tvrtka stvorila zdravu i otpornu radnu okolinu, mora aktivno osluškivati potrebe zaposlenika i reagirati provođenjem adekvatnih mjera za održavanje zadovoljstva, zdravlja i motivacije. Svaki nositelj certifikata Poslodavac Partner spreman je suočiti se s mogućim dolaskom novih kriza i izazova, a prakse koje provode najbolje pokazuju razinu spremnosti. Zato ističemo prakse McDonald'sa koji je u prošloj godini djelatnicima s oštećenim nekretninama na područjima pogođenima potresom isplatio novčanu pomoć.- izjavila je Martina Kessler

28.02.2022. 11:31:00
Novi komentar
nužno
nužno