Max ponovno postaje HBO Max
Warner Bros. Discovery (WBD) jučer je na Upfront prezentaciji u New Yorku najavio da će Max, vodeća streaming platforma kompanije, ovog ljeta biti rebrendirana u HBO Max

Streaming poslovanje WBD-a bilježi ogroman rast, profitabilnost je u posljednje dvije godine povećana za gotovo 3 milijarde dolara, a globalno je tijekom prošle godine dodano 22 milijuna novih pretplatnika, s jasnim ciljem da do kraja 2026. premaši 150 milijuna korisnika. Ovaj uspjeh rezultat je velikog truda, ulaganja i strateškog fokusa na sadržaj koji najbolje prolazi kod publike, poput HBO sadržaja, najnovijih kino hitova, dokumentarnih serija, određenih reality emisija, Max i lokalne originalne produkcije, dok su žanrovi koji donose manje angažmana ili novih korisnika stavljeni u drugi plan.
Ova promjena potaknuta je i novim potrebama potrošača - danas nitko ne traži više sadržaja, već većina želi bolji sadržaj. Dok druge platforme nude kvantitetu, WBD se jasno izdvaja kvalitetom i jedinstvenim pričama, a nijedan brend to nije radio bolje i dosljednije već više od 50 godina od HBO-a.
Povratak brenda HBO u naziv HBO Max dodatno će unaprijediti ovu uslugu i naglasiti jedinstvenost koju pretplatnici mogu očekivati. To je ujedno i dokaz spremnosti WBD-a da nastavi hrabro razvijati svoju strategiju i pristup - snažno se oslanjajući na podatke i uvide o korisnicima - kako bi se najbolje pozicionirao za uspjeh.
David Zaslav, predsjednik i izvršni direktor Warner Bros. Discoveryja, izjavio je: „Snažan rast naše globalne streaming usluge temelji se na kvaliteti našeg programa. Danas vraćamo HBO, brend koji predstavlja najvišu kvalitetu u medijima, kako bismo dodatno ubrzali taj rast u godinama koje dolaze."
Na pozornici Madison Square Gardena, tijekom WBD Upfronta, JB Perrette, predsjednik i izvršni direktor za streaming, te Casey Bloys, predsjednik i izvršni direktor HBO i Max sadržaja, otkrili su dodatne detalje o nadolazećoj promjeni.
JB Perrette je rekao: „Nastavit ćemo se fokusirati na ono što nas čini jedinstvenima - ne sve za svakoga u kućanstvu, već nešto posebno i izvrsno za odrasle i obitelji. To nije stvar subjektivnog dojma niti kontroverze - naš program jednostavno ima poseban utjecaj."
Casey Bloys je dodao: „S obzirom na smjer kojim idemo i snažan zamah koji imamo, vjerujemo da HBO Max daleko bolje predstavlja našu trenutačnu ponudu korisnicima. Jasno izražava i našu implicitnu obvezu da isporučimo sadržaj koji je prepoznat kao jedinstven i, kako smo uvijek govorili u HBO-u, vrijedan plaćanja."
Novi komentar