« Biznis
objavljeno prije 12 godina i 9 mjeseci
EFFIE

Martin Lindstrom predavač na šestoj Effie konferenciji

Svjetski stručnjak za brendiranje u Zagrebu govorit će na temu povrata ulaganja u brending

Martin Lindstrom
Više o

Martin Lindstrom

,

Effie konferencija

Martin Lindstrom jedan je od 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu prema magazinu TIME i autor bestsellera „Buyology - istine i laži o tome zašto mi kupujemo". Lindstrom tijekom cijele godine putuje svijetom prenoseći svoja znanja o izgradnji brendova direktorima korporacija poput McDonald'sa, Procter&Gamblea, Pepsija, Microsofta, Walt Disneya i Glaxo Smith Klinea, a njegovu nedavno objavljenu knjigu Brand sense - revolucija osjetilnog brandinga, Wall Street Journal opisao je kao „jednu od pet najboljih marketinških knjiga ikad objavljenih".

Predavanjem na temu povrata ulaganja u brending, Martin Lindstrom, približit će sudionicima
Effie konferencije odgovore na pitanja kojima se dugi niz godina nije pridavalo puno pažnje.
Ovaj svjetski marketinški stručnjak, specijaliziran za područje brendinga sudionicima konferencije objasnit će praktične korake za izgradnju brenda, gledano iz perspektive povrata ulaganja te koji su osnovni zahtjevi za preživljavanje svakodnevne bitke za udjelom na tržištu i kako se ponašati u kriznim situacijama kada brend naglo izgubi svoje tržišne udjele.

Na Effie konferenciju dolazi i jedan od vodećih svjetskih autoriteta s područja marketinške
učinkovitosti, Peter Field, koji će održati cjelodnevni masterclass za sudionike na temu povećanja marketinške učinkovitosti. Peter Field je od 2007. do danas objavio tri knjige o različitim segmentima marketinške učinkovitosti koji su bazirani na analizama 880 studija slučaja. Neke od tema o kojima će Field govoriti u svom masterclassu su: koje komunikacijske strategije su učinkovitije od ostalih, koje kampanje i koji mediji su najučinkovitiji, koje strategije najbolje funkcioniraju u recesijskom razdoblju te kako izgraditi jaki brend.

Kao suradnik i trener IPA-e (Institute of Practicioners in Advertising, UK), Field je vrijedan istraživač učinkovitosti koji je postavio i danas vodi IPA-inu bazu učinkovitosti. Zadnjih sedam godina, radi kao profesionalni predavač i trener te je sudjelovao kao ključni predavač na brojnim konferencijama diljem svijeta.

13.09.2011. 14:25:08
Novi komentar
nužno
nužno