« Auto-moto
objavljeno prije 11 godina i 5 mjeseci

Ludi mališan nabildan na 200 KS

Motor iz Celice i MR2 u repu sa 200 KS ubrza super mališana za 5,75 s i potjera do 205 km/h

Aygo Crazy koncept konstruiran je za vožnju, a ne samo za pokazivanje na auto-salonu
Aygo Crazy koncept konstruiran je za vožnju, a ne samo za pokazivanje na auto-salonu
Više o

Toyota

,

Toyota Aygo Crazy

Toyota Aygo Crazy je perfektan antidot za sve divlje konceptne automobile koji izgledaju fenomenalno na izložbenim salonima, ali to su aduti od papira, jer nikada ne mogu u realnosti pokazati ništa od svojih fantastičnih performansi. Toyota je konceptnim automobilom Aygo Crazy krenula korak dalje, te je ovaj automobil u punoj funkciji, što znači da nije napravljen od papira i drva i može se voziti po cesti. Radi se o jedinstvenom automobilu koji je od samog početka konstruiran kako bi pružio samo jedno - maksimalan užitak tijekom vožnje.

Aygo Crazy imat će svjetsku premijeru na salonu automobila London Motor Show. Mini super auto u realnost donosi duh automobila rally grupe B, kao i D1 driftinga. Aygo Crazy u doslovnom smislu njegovog imena je lud, pruža maksimalan užitak i kontakt sa podlogom po kojoj se vozi, nema nikakvog elektronskog pomagala za stabilizaciju vozila, nema serva, nema ABS-a, i mnogi kažu da se ponaša kao karting sa zatvorenom karoserijom, vratima i krovom…

Lude prformanseStraga ugrađen četverocilindraš 1,8 VVT-i, najveća snaga 200 KS (6.700 o/min), najveći okretni moment 240 Nm (3.400 o/min), mjenjač ručni sa 5 stupnjeva prijenosa, težina 1.050 kg, ubrzanje 0-100 km/h za 5,75 sekundi, najveća brzina 205 km/h  

Aygo Crazy kočeperi se sa 17 colskim lakim naplacima na koje su navučene gume Goodyear 225/45, a tu je i direktna veza sa Toyotinim sportskim nasljeđem, jer je stražnji spojler krilo izrađen iz ugljičnih vlakana, dio koji je uzet sa trkaćeg automobila američke Champo Car serije.
Crazy ima motor smješten u repu i pokreće stražnje kotače. Motor je u biti isti koji je pokretao zadnje generacije serijske verzije Celice i MR2 Roadster, a koristi se i ručni petstupanjski mjenjač MR2 Roadstera. Na 1,8 litreni četverocilindrični motor je ugrađen Toyota Motorsport turbo conversion kit i postignuta je snaga 200 KS dostatna da ubrza do stotke ovog super mališana za 5,75 sekundi i potjera do najveće brzine 205 km/h.

Dovoljno je ove podatke usporediti sa serijskom trocilindričnim motorom od 68 KS i 93 Nm pa da se shvati o kakvoj se to bombi od motora radi. Toyota Aygo Crazy ima oznaku T2 4YGO (turbocharged, dvosjed Aygo), a nosit će i tablicu s prikladnim natpisom ‘Aygo Crazy’.        (DK)

19.06.2008. 00:12:48
Novi komentar
nužno
nužno