Komunikacijski laboratorij potpisuje ime, brend strategiju i vizualni identitet Wellovara
Geotermalni sportsko-rekreacijski park novi je simbol regenerativnog turizma u Bjelovaru

Geotermalni sportsko-rekreacijski park Wellovar, koji 2026. otvara svoja vrata u Bjelovaru, najavljuje novu eru domaćeg regenerativnog turizma. Iza imena, brend strategije, slogana i vizualnog identiteta stoji agencija Komunikacijski laboratorij, koja je ovom izazovnom projektu pristupila s velikom strašću, profesionalizmom i razumijevanjem dubokih lokalnih i društvenih vrijednosti koje kompleks predstavlja.
Prije osmišljavanja kreativnih rješenja, agencija je provela detaljno istraživanje tržišta i percepcije budućih posjetitelja. Na temelju dobivenih uvida razvijena je brend strategija koja pozicionira geotermalni sportsko-rekreacijski park Wellovar kao autentično, prepoznatljivo i održivo odredište za odmor, relaksaciju i zdravlje - mjesto koje stvara dodanu vrijednost kako posjetiteljima, tako i lokalnoj zajednici.
Ime koje nosi identitet mjesta
Naziv Wellovar odabran je kao lokalno relevantno, etimološki ukorijenjeno i fonetski suvremeno ime koje spaja povijest i budućnost - izvedeno iz jednog od najstarijih naziva za Bjelovar, zabilježenog još u vojnim kartama 17. stoljeća. Prefiks „Well" sugerira wellness i wellbeing, ali i englesku riječ za izvor („well"), dok sufiks „-ovar" povezuje naziv s prirodnim krajolikom i laporastim tlom karakterističnim za regiju. Time se naglašava autentičnost lokacije i potencijal geotermalnih izvora kao prirodnog bogatstva koje pokreće razvoj.
Slogan „Izvor dobre energije" odražava dvoznačnost projekta - s jedne strane simbolizira fizički izvor geotermalne vode, dok s druge strane poziva na regeneraciju tijela, uma i zajednice. Ovaj slojevit pristup komunicira istovremeno održivost, zdravlje, sportsku obnovu i društveno povezivanje, što geotermalni sportsko-rekreacijski park Wellovar i jest u svojoj srži.
Most između tradicije i budućnosti
Posebna pažnja posvećena je izradi vizualnog identiteta, u kojem se spajaju elementi bjelovarskog secesijskog nasljeđa s modernim, organskim dizajnom. Tipografija inspirirana povijesnim natpisima na zgradama i motivima obrtnika, fluidne linije i oblici inspirirani prirodom, zajedno tvore prepoznatljiv i suvremen identitet koji jasno komunicira temeljne vrijednosti brenda.
„Geotermalni sportsko-rekreacijski park Wellovar nije samo novi turistički kompleks, već projekt koji nosi širi društveni i regenerativni značaj. Naša uloga bila je da toj ideji damo oblik, emociju i prepoznatljivost. Strateški i kreativno, vodili smo se principima dubokog poštovanja prema lokalnom kontekstu, promišljenosti prema suvremenom potrošaču te odgovornosti prema zajednici koja će ovaj projekt živjeti", poručuje Manuela Šola, vlasnica i direktorica agencije Komunikacijski laboratorij.
Projekt Wellovar usmjeren je na regenerativni turizam, uključivanje lokalnih proizvođača, razvoj sportske i wellness infrastrukture te stvaranje pozitivnog utjecaja na društvo i okoliš. Upravo takvi sadržaji, utemeljeni na istraživanju, održivosti i lokalnoj autentičnosti, predstavljaju budućnost turizma, a Komunikacijski laboratorij ponosan je što je dio tog puta od samog početka.
Direktorica agencije: Manuela Šola
Voditeljica projekta i komunikacija: Kristina Gotovac
Grafički dizajner: Aleksandar Obrenović
Konzultantica za brend i poslovni razvoj: Željka Zrnić
Tipografski i grafički dizajner: Borjan Pavlek
Novi komentar