« Biznis
objavljeno prije 9 godina i 9 mjeseci
PROČITAJTE! :)

Koje se osobine traže od djelatnika

U sklopu ovogodišnje HR Days konferencije s područja upravljanja ljudskim resursima, portal MojPosao proveo je istraživanje na više od 45 tvrtki na temu suradnje odjela, ali i potrebnih osobina određenih djelatnika.

Što treba imati za posao?
Što treba imati za posao? (Arhiva)
Više o

osobine

,

kolege s posla

,

suradnja odjela

Od IT djelatnika se prvenstveno očekuju IT vještine (82%), ali i analitičko razmišljanje (69%) te spremnost na cjeloživotno obrazovanje (67%). Prema iskustvima djelatnika u odjelima ljudskih resursa, osobama u IT odjelu nedostaju komunikacijske vještine i mogućnost viđenja šire slike.

Prema mišljenju ispitanika, djelatnici u marketingu moraju biti kreativni (58%) i entuzijastični (56%). Ujedno je bitna pisana komunikacija (44%), inicijativa (40%) i timski duh (36%). Prema iskustvu ispitanika, marketingašima nedostaje kreativnosti i inovativnosti.

Od zaposlenika odjela financija očekuje se prvenstveno analitičko razmišljanje (89%), a zatim planiranje i organiziranje (60%) te točnost (58%). Ispitanici tvrde da zaposlenima u financijama nedostaje fleksibilnosti i kreativnosti.

Osobina koja je apsolutno nužna za zaposlenika u prodaji je vještina pregovaranja (82%), a tek zatim samopouzdanje (49%) i entuzijazam (47%). Zaposlenima u odjelu prodaje nedostaje integritet i etičnost, ali i obzirnost, smatraju ispitanici.

Osobine koje zaposlenici odjela ljudskih resursa smatraju presudnima za svoj odjel su motivacija (44%) i timski duh (44%). Ispitanici, odnosno HR-ovci smatraju da zaposlenicima njihovih odjela nedostaje razumijevanja, empatije i ljubavi prema ljudima.

Kada su u pitanju osobine koje su potrebne za određenu radnu poziciju, mišljenje direktora se u 51% slučajeva ne razlikuje od mišljenja stručnjaka za ljudske resurse. Da se mišljenje razlikuje navodi 34% ispitanika, dok ih 15% ne zna procijeniti.

Ispitanici komentiraju da je problem u tome što 'direktori stavljaju preveliku važnost na stručna znanja', ali i da 'nemaju jasnu sliku zaposlenika kojeg žele'.

Kod zapošljavanja zadnju riječ najčešće (37%) ima direktor ili se o novom zaposleniku odlučuje zajedničkim snagama (37%).

Kakva je suradnja između odjela?

Više od polovice ispitanika (54%) smatra da najbolje surađuju odjeli marketinga i prodaje, a zatim financije i IT. S druge strane, 46% ispitanika navodi da je najteža suradnja između IT odjela i prodaje, ali i financija i prodaje (41%).

Iako 30% HR stručnjaka smatra da je njihov odnos s odjelom prodaje najlakši, identičan broj ispitanika (30%) tvrdi suprotno. 

14.04.2015. 15:30:00
Novi komentar
nužno
nužno