Kako postati svjetski rekorder bez truda i talenta
Želite li i vi svojih 15 minuta slave, a pritom nemate nikakvih specijalnih talenata, sve što vam treba jest malo kreativnosti i smisla za dobru zezanciju
Andy Warhol jednom je prilikom rekao kako će svatko biti slavan 15 minuta, ali pritom nikada nije ponudio neku ideju ili plan kako da se to učini.
Amerikanci Dan Rollman i Corey Henderson jesu - njihova stranica, recordsetter.com daje svima šansu da budu nositelji svjetskog rekorda u nečemu, ma koliko bizaran ili čudan on bio. Štoviše, neobični rekordi su zapravo vrlo poželjni.
Primjerice, Thomas McGinniss trenutno drži rekord za „Najviše pogrešnih odgovora u igri Trivial Pursuit unutar 60 sekundi", dok Zachary Reidell iz Minneapolisa drži rekord najduže e-mail adrese na svijetu - hi-this-is-the-longest-email-in-the-world-and-is-much-superior-to-contact-admin-hello-webmaster-info-services-peter-crazy-but-oh-so-ubber-cool-english-alphabet-loverer-abcdefghijklmnopqrstuvwxyz-at-please-try-to.send-me-an-email-if-you-can-possibly-begin-to-remember-this-coz.this-is-the-longest-email-address-known-to-man-but-to-be-honest.this-is-such-a-stupidly-long-sub-domain-it-could-go-on-forever@zchr.org.
Dan Rollman, marketinški stručnjak koji je svojevremeno producirao reklamu za Pepsi s Justinom Timberlakeom i Corey Henderson, tehnološki guru, odlučili su ostaviti svoje uspješne karijere kako bi se mogli posvetiti ispunjenju plemenitog cilja - omogućavanje svakome da bude svjetski prvak u nečemu.
Dvojac je sakupio više od 10.000 bizarnih rekorda iz više od 60 zemalja svijeta od 2004. godine i stavili su ih na svoju web stranicu. Najzanimljivije od njih objavili su i u svojoj knjizi, koja je svojevrsna parodija na puno ozbiljniju Guinessovu knjigu rekorda.
Donosimo vam nekoliko najboljih od njih.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar