Iris Bondora Dvornik izlaže u Velikoj Gorici
Iris Bondora Dvornik autorica je slojevitog opusa, vrlo specifično, iznimno senzibilnog rukopisa, umjetnica u neprestanom traganju
Suvremena hrvatska likovna umjetnica, akademska slikarica Iris Bondora Dvornik početkom lipnja (izložba je otvorena od 3. do 24.lipnja) predstavlja se sa samostalnom izložbom u Kulturnom centru u Velikoj Gorici.
Iris Bondora Dvornik autorica je slojevitog opusa, vrlo specifično, iznimno senzibilnog rukopisa, umjetnica u neprestanom traganju.
Iris Bondora Dvornik konstruira teško vidljivi svijet, mnogo se zastora mora odgrnuti kako bi se bolje vidjelo i napokon shvatilo, mora se i nogom stupiti u nevidljivi i opasni svijet labirinta, u kome možda netko živi a možda i ne, u svakom slučaju kroz mrak i tamu labirinta mora se proći i dosegnuti onu drugu, spasonosnu stranu a sve samo samo zato da bi dotaknuli, ugledali doživjeli istinito, jedino lice svijeta, pa i nas samih jer s druge strane ovih teških boja krije se samo zrcalo koje zrcali naše lice u pravom svijetu, kakav on doista jest i kakav je oduvijek i bio, bez uljepšavanja ili nagrđivanja, baš onakav kakav je, bez ljubavi, bez nade, bez sentimenata.
Gđo Bondora Dvornik, početkom šestog mjeseca izlažete u velikogoričkom Kulturnom centru..Izlažete kontinuirano.
- Pozvana na izlaganje u Kulturnom centru Velika Gorica odlučila sam uroniti u prošlost te izložiti dio davno nastalog ciklusa Do sada sam na neki način dosta regularno u kontaktu sa javnošću iako sve manje osjećam tu ambiciju.
Izložba nosi zanimljivi naziv Zabilježbe prošlosti.
- Naziv korespondira sa izloženim radovima.
Izložili ste djela u tehnici kolaža. I danas i nekada, to je dosta rijetka tehnika.
- Obzirom se moji opusi razlikuju po izboru materijala tj izvedbenim elementima na neki način ovi kolaži predstavljaju bazu iz koje se sve daljnje razvilo.
Ističu se motivi figura osoba i skupina ljudi.
- Svaka od tih slika sadrži svoju priču realiziranu formom crtežom senzibilitetom elemenata .
Niz radova posvećen je nefigurativnim motivima, nakupinama znakova i oblika
- Kako se ovdje radi o jednom i širem vremenskom promišljanju ono neminovno vodi prema izostavljanju figuracije kao fokusa pažnje
Riječ je o Vašim starijim radovima. Kako na njih gledate sada?
- Jedan je dio radova svojedobno bio izložen na izložbi u Klovićevim Dvorima te nekoliko godina kasnije u pojačanom obimu u tadašnjoj Galeriji Gradec Mogu reci da osjećam izvjesnu nostalgiju spram tog razdoblja kreativnosti.
Danas je figuracija posve nestala iz Vašeg rada.
- Dozvoljavam si zaigranost i slobodu kreativnosti U sakralnim se pak motivima ponekad izrazim donekle figurativnije Slike se rađaju uz mnoštvo faktora i vrlo smo često pak posve nemoćni mijenjati njihov razvoj i tok
Što je novo u atelijeru?
- U trenutku se moja kreativnost usmjerila u druge projekte. Vremena u kojima jesmo nisu sklona planiranju Mnogo se toga dešava i bez našeg suglasja.
Planovi, izložbe, monografije..?
- Muzej grada Varaždina odavno se obavezao na realizaciju praktički monografske izložbe.
Jeste li naslikali sve što ste željeli?
- Ne znam. Budućnost će pokazati.
Novi komentar