Interes za iPad ni približan onome kakav je izazvao iPhone
Kao jedan od glavnih razloga izostanka navale na prodavaonice Apple navodi izvrsnu pretprodaju
![Fotografija vijesti Fotografija vijesti](http://metro-portal.hr/img/repository/2010/01/medium/ipad_gi.jpg)
Appleov iPad, predmet velikog nagađanja još od njegova prvog predstavljanja u siječnju, na dan početka prodaje u Sjedinjenim Državama nije privukao interes poput iPhonea prije tri godine.
Uoči početka prodaje dugonajavljivanog tableta, gužve pred trgovinama u New Yorku, Washingtonu, Bostonu i San Franciscu nisu ni približne onima s početka prodaje iPhonea 2007.
Jedan od razloga bi mogao biti taj što je pretprodaja izvrsna. Mnogi su od sredine ožujka mogli naručiti novi uređaj pa nemaju razloga stajati u redu pred trgovinom. Oni koji su naručili dovoljno rano putem interneta, u subotu će svoj iPad dobiti na kućnu adresu ili će ga preuzeti u trgovini.
Apple je velik dio svoga ugleda uložio u novi proizvod. Proglašen je revolucionarnom novom kategorijom uređaja: veoma lagano prijenosno računalo s najboljim karakteristikama smartphonea i laptopa.
Subotnje lansiranje novog proizvoda najvažniji je događaj u Appleu od iPhonea. Recenzije ga opisuju uglavnom pozitivno i naglašavaju izdržljivu bateriju i jednostavnost upotrebe, a Wall Street će ocijeniti budući rast tvrtke na temelju interesa za novi proizvod.
Osnovna verzija iPada košta 500 dolara. Analitičari smatraju da će se prvoga vikenda prodaje prodati između 200 i 300 tisuća komada, a neki predviđaju da će se do kraja godine prodati u sedam milijuna primjeraka.
Do kraja travnja iPad bi se u prodaji trebao pojaviti u još devet zemalja. (hina/metro-portal)
Novi komentar